Omdömet skrevs 28 juni 2018 från mobil enhet

Mycket fint och fräscht hotell, ånära till havet, väldigt bra bemötande och trevlig personal, väldigt bra mat både frukost/lunch & middag! Rekomenderas till både barnfamiljer och vuxna för en trevlig upplevelse på Kreta!

Bodde här: juni 2018, reste med familjen
Tack ssandrajohansson
Omdömet skrevs 28 juni 2018 från mobil enhet

Jätte fräscht och fint hotell, superbra mat och bra bemötande av personal, också väldigt trevligt på kvällar med olika aktivitete. Är nära till havet och nära till buss som kan ta en in till Chania stad.

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack emeliejjohansson
Omdömet skrevs 6 februari 2018

Vi har nu bott här 3 gånger och har varje gång varit lika nöjda. Rent, bra pooler (2 stycken), bra mat med lagom mycket att välja på, lite underhållning på kvällen och en fantastiskt trevlig personal som kommer ihåg oss även när det gått några år sedan sista besöket. Vi ska bo där igen i maj 2018!

Tips för att välja rum: För ett tystare rum boka nära pool nummer 2, dvs. så långt från entrén som möjligt.
  • Bodde här: maj 2017, reste med familjen
Tack Krysians
Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Utmärkt hotell me fina o rena lägenheter, nära till sandstranden, poolerna var bra, maten var väldigt god också god

och baren me Dimitris, olga, Grigoris, o dom andra i personalen var hur trevliga o roliga att umgås med på kvällen , but Dimitris is the king!
Så jag kommer tillbaka i framtiden

Bodde här: september 2017, reste med familjen
2  Tack Mattias N
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Var ett stort sällskap på 10 vuxna o 2 barn. Vi fick lägenheter nära varandra allihop. Fullt tillräcklig all inklusive dock kunde de Ha haft alkoholfria alternativ lite tidigare på fm. Maten jättegod både lunch o middag med stor variation. Frukosten hade allt man kunde önska. Lägenheterna stora och bra utrustade. Städningen ypperlig.

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Trip630629