“Priserna”

Bruschetti Restaurant
Rankad som nr 9 av 31 Restauranger i Stalos
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

De delar ut reklam med mat och priser. När du kommer dit är priserna helt andra. Personalen var opersonlig och lokalen hade dålig akustisk. Maten är helt ok.

Datum för besöket: juni 2017
Tack resTina

2024 av 286 omdömen

Omdömet skrevs 21 maj 2017 från mobil enhet

Väldigt trevlig restaurang med klar italiensk touch. Snyggt inredd lokal med trevlig personal och viss insyn i köket och kockarnas arbete. Rekommenderar ett besök. Ligger bra till i centrala Kato Stalos.

Tack Torsten Ö
Omdömet skrevs 18 maj 2017 från mobil enhet

Ligger mitt emot Hotel Rose. En mordern och ny lokal som har väldigt trevlig inredning. De serverar glutenfri pasta och erbjuder glutenfritt bröd. Väldigt god.mat och servicenär fenomenal. Trevligt med en bjud dessert där man vågar att hoppa över raki och ouzo. Gå dit och njut god mat och trevlig atmosfär.

Tack toj72
Omdömet skrevs 16 maj 2017 från mobil enhet

Kul med något annorlunda och lite modernare bland alla turisthak med foton på maträtterna. Jättegod pasta och tilltugg i form av bl a rökt olivolja! Tillmötesgående personal och väldigt bra priser.

Tack acs-17
Omdömet skrevs 26 april 2017 från mobil enhet

Vi såg fram emot pasta och beställde in en Alfredo samt en pasta som skulle innehålla pinjenötter, grekisk ost och ruccola.
Vi fick bakeoffbröd i form av små ljusa minibaguetter ihop med en röra som smakade stekfett. Inte riktigt vad man förväntar sig på en italiensk restaurang.
I Alfredon var kycklingen torr och rätten smakade i princip lite svamp. Inget salt eller peppar i maten.
I rätten med pinjenötter var nötterna mjöliga och ruccolan lyste med sin frånvaro. Osten var friterad i små bollar som hade lagts ovanpå och det smakade precis ingenting.
När servitrisen frågade om vi inte gillade det vi hade lämnat kvar och vi svarade "nej" skrattade hon bara utan något som helst intresse om varför.
När vi bad om notan fick vi in en tallrik med 4 bruna kluttar som liknade avföring och dessvärre smakade dom där efter. Vi kanske bara valde fel maträtter men det här stället är inget vi rekommenderar eller kommer återbesöka.

Datum för besöket: april 2017
Tack Fatimah Ö

Resenärer som tittade på Bruschetti Restaurant tittade också på

Agia Marina, Chania Prefecture

Stalos, Chania Prefecture

Besökt Bruschetti Restaurant? Berätta vad du tyckte!