“God mat men stressig middag”

Restaurant Vila do Peixe
Boka med
Restaurant Vila do Peixe har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 4 av 41 Restauranger i Camara De Lobos
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 juli 2018 från mobil enhet

Mycket god tillagad fisk, åt prago-fisken som är en vit lite fetare fisk. Fantastisk god!
Bra service då restaurangen som ligger utanför Funchal erbjuder att hämta upp gästerna på hotellen gratis. Tyvärr har man en tid att passa under middagen om man vill åka gratis taxi hem också. Det gör att det känns väldigt stressigt och personalen väldigt på. Det är dock för en god sak, så att du har möjlighet att åka med taxin hem igen utan kostnad.

Tack ThomasR4598
2Rodrigues, Gerente geral på Restaurant Vila do Peixe, svarade på det här omdömetSvarade 25 juli 2018

Dear Sir Madam,
My team and I were really pleased to know that you had a wonderful time with us.
Thank you so much for your lovely comment left here.

I hope to see you in the future.

Best regards,

Vila Do Peixe / Vila Da Carne Restaurantes

Omdömet skrevs 12 november 2016 från mobil enhet

Fantastiskt god mat för en billig peng i sammanhanget. Hög klass på tillagning och perfekt syra. Man går till kocken och väljer vilken av de färskfångade fiskarna man önskar. Piratfisk med sötpotatisen och en sallad till rekommenderas starkt. Enda lilla minuset är att man sitter inomhus. Dock fin utsikt. Inte många som hittar hit då det ligger två gator upp för sluttningen.

Tack Ambassador674155
2Rodrigues, Gerente geral på Restaurant Vila do Peixe, svarade på det här omdömetSvarade 7 december 2016

Bästa kund,
Tack för ditt besök på vår restaurang är mycket givande för oss att veta att vi kan göra en annan nöjd kund.

Tack också för mycket vacker feedback om oss.

Vi ses snart,

Omdömet skrevs 18 januari 2016

Mycket god färsk fisk som grillades i vedugn i direkt anslutning till restaurangen. Serveringspersonalen var mycket trevliga.

Tack Lasseotto
2Rodrigues, Gerente geral på Restaurant Vila do Peixe, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2016

Tack så mycket värdefulla kunder.
Mitt team och jag var mycket glad att veta att våra nära och restauranger.

Kom tillbaka ofta du vill.

Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 18 januari 2015 från mobil enhet

Precis som Vila da Carne håller denna fiskrestaurang väldigt hög klass! För en bra peng får du professionella servitörer, en duktig kock och ett väldigt bra bemötande. Vi beställde direkt från fiskdisken vilket betydde att vi fick välja exakt vilken fisk vi ville ha. Personalen var väldigt hjälpsam vid fiskvalet och gav bra tips. Maten var riktigt god och stämningen i restaurangen var avslappnad och skön. Rekommenderar särskilt sötpotatisen och deras sea bass! Är du osäker på vilket vin du ska ta så fråga personalen, de vet vad de snackar om!
Restaurangen erbjuder även upphämtning vid hemmet och skjutsar även tillbaka dig efter besöket.

1  Tack Sallyssa
2Rodrigues, Gerente geral på Restaurant Vila do Peixe, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2015

Bästa kund,
Jag kan säga efter din kommentar?
Tack så mycket.
Vi var alla stolta och nöjda med era kommentarer.

Vi är öppna armar för att ta emot dig i en nästa besök till Madeira.

Tack på uppdrag av hela laget.

Omdömet skrevs 9 juli 2014

Mycket fin utsikt. Servicen var bra. Inte så mycket besökare vilket var lite överraskande. Fisken bra tillredd.

• Atmosfär
Tack GlennPurmo
2Rodrigues, Gerente geral på Restaurant Vila do Peixe, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2014

Уважаемый клиент,
благодарю вас за ваше усмотрения здесь.

до скорой встречи

Resenärer som tittade på Restaurant Vila do Peixe tittade också på

Camara De Lobos, Madeira

Besökt Restaurant Vila do Peixe? Berätta vad du tyckte!