“Super bra villa”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Roger B
1 omdöme
“Super bra villa”
Omdömet skrevs 31 augusti 2016 för en vistelse i augusti 2016

Helt underbart, fräscht boende för hela familjen. Toppen service av ägarinnan och annan service personal. Hämtning och avlämning på flygplatsen, väl omhändertagna vid ankomst till huset ( bland annat middag på bordet då vi kom sent), mat och dryck i kylen, städning under veckan och kontinuerlig kontakt med ägarinnan under veckan som var mån om vår trivsel. Huset låg i en charmig, genuin by. 300 m till en mindre affär och ca1,2 km till lokalbussar, som gick ofta och som tog oss överallt.
Skulle inte tveka att hyra detta hus igen eller rekomendera till andra.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Servicen och läget
Gillade minst: Att åka hem
Resegrupp: Familj med småbarn
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Familjer med småbarn
Större grupper Personer med husdjur
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera