“Fin atmosfär”

Kök: Från Medelhavet, Kroatiskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 23 september 2017 från mobil enhet

3 km från Postira ligger denna lilla restaurang längst upp i byn Dol. Vi beställde Peka (gryta med grönsaker, potatis och blandat kött). Prisvärt med 180 Kuna inklusive förrätt, efterrätt och vin till maten. Vi fick även en kort visning av borgen med ägaren. Taxi till och från Dol kostade 140 Kuna. Nu var det mörkt när vi var där, annars kunde man kombinerat med en vandring inne i byn. Bra aktivitet och bryter av mot de övriga restaurangbesöken.

Tack Easterfox

Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

Urmysig familjerestaurang i liten bergsby med utsikt mot Postira och havet. Man sitter ute med vindruvsklasar hängande över huvudet. Tyvärr gillar även getingarna de söta druvorna som ramlar ner på marken... Traditionell mat, men finns även barnmeny. Spännande för svenska barn att se var julkalendern spelades in för ett par år sedan. Rekommenderas varmt!

Tack MaryTea123
Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

På denna restaurang kunde man beställa in inhemska rätter vilket var överraskande gott. Dock så behövde man förbeställa vad man skulle ha på hotellet.

Personalen var väldigt trevliga och erbjöd gästerna på en gratis guidad rundtur på restaurangen som låg i ett väldigt gammalt hus.

Tack Elsa R
Omdömet skrevs 11 september 2016

Vi fick förbeställa menyn från hotellet. tog en taxi dit och möttes av en stor varm grill där vårat lamm var på gång! Närproducerat som tillagats med kärlek. Vi blev guidade runt huset. Vi fick köpa med oss av deras underbara skinka innan de körde oss tillbaka. Mycket gästvänligt och en stor personlig touch gjorde att vi rekommenderade detta ställe till alla vi mötte.

Tack Håkan K
Omdömet skrevs 23 juli 2016 från mobil enhet

En härlig middag med väldigt god mat och fantastisk utsikt. Hela atmosfären på detta mysiga ställe gör att man blir lugn i själen:)

Tack Sofia L

Resenärer som tittade på Kastil Gospodnetic tittade också på

Besökt Kastil Gospodnetic? Berätta vad du tyckte!