“Fantastisk och familjär restaurang.”
Omdöme om Seven Islands

Seven Islands
Rankad som nr 3 av 16 Restauranger i Lygia
Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 6 februari 2018

Fantastiskt bra. Vi gick hit första kvällen vid ankomst och det blev ett helt gäng besök under vår vecka i Lygia. Härlig personal och bord precis intill vattenbrynet.

Rekommenderas!

Tack Sebastian B

Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastiskt utsikt! Personalen var mycket trevlig och tillmötesgående. Återkom flera gånger och all mat smakade mycket bra!

Tack Sa567a
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

En av de vackraste platser jag ätit middag på. Välj en dag de blåser lite och kom i tid så ni får uppleva hur mörkret faller (20:00 är perfekt), underbart!
Personalen var blandad, 2 väldigt trevliga som rekommenderade bra mat. 2 stressade och obrydda. Ät färsk fisk när ni är här, resterande meny är medelmåttig.

Tack Frida L
Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Väldigt trevlig och ganska prisvärd restaurang. Oklanderlig service och god mat. Men allra mest, fantastiskt läge; två meter från havet. Perfekt inredning/uteredning med rutiga dukar på borden och flätade sitsar på stolarna.

Tack Tor S
Omdömet skrevs 5 oktober 2016 från mobil enhet

Åt här efter att ha läst recensioner på Tripadvisor. Ingen wow-upplevelse men heller inte dåligt. Bra och snabb service och god mat. Utsikten gör restaurangen värd ett besök.

Tack Sofia F

Resenärer som tittade på Seven Islands tittade också på

Lefkada, Joniska öarna
Mikros Gialos, Lefkada

Mikros Gialos, Lefkada

Besökt Seven Islands? Berätta vad du tyckte!