“Mycket god mat!”
Omdöme om Bahia grill

Bahia grill
Boka med
Bahia grill har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 6 av 14 Restauranger i Bahia Feliz
Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Kanonservice efter en lång väntan första kvällen. Mycket gott båda kvällarna, därför gick tillbaka ändå. Sååå nöjda! ❤️ Muchas Gracias!

Tack Helena W

Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Trevlig personal, god mat och dryck! Hade en femåring och en 8 månaders bebis med oss och kände oss välkomna.

Tack Maria B
Ehedey B, Propietario på Bahia grill, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2018

Thank u so much always wellcome thank u for your message, we feel greatfull for our work.

Omdömet skrevs 22 januari 2018

Servicen och maten är jättebra. Oerhört trevliga servitörer som gör allt för att man ska trivas och få det man har kommit för. Det som kanske var lite tråkigare var att den första stressade servitören blandade ihop vad som hade beställts och redovisade inte för kocken hur vi ville serveras. Då vi var ett sällskap på 10 personer hade vi ändå underlättat en del.

Tack Kersti66
Omdömet skrevs 7 december 2017 från mobil enhet

Mycket bra service, Sjötungan med svampsås, fantastiskt god , lammkottletterna var till belåtenhet, lite väl tilltagna matportioner för oss svenskar. Vi kommer tillbaka.

Tack Karin G
Omdömet skrevs 3 november 2017 från mobil enhet

En restaurang med gott grillat kött, valfri sås och tillbehör. Varmt mottagande och mycket bra service.

Tack Hilduring

Resenärer som tittade på Bahia grill tittade också på

Playa del Inglés, Maspalomas
Bahia Feliz, Gran Canaria

Besökt Bahia grill? Berätta vad du tyckte!