“Trevlig restaurang. ”

Rankad som nr 3 av 14 Restauranger i Bahia Feliz
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Avhämtning
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Avhämtning
Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

God mat. Trevlig restaurang som passar för barnfamiljer. Vi tyckte detta var nästa restaurangen på restaurangtorget i Bahia Feliz.

Tack UlrikaMi

Omdömet skrevs 31 oktober 2017 från mobil enhet

Det är en resturang för stora och små. Pizza, hamburgare och matig sallad. Fräscht och gott. Trevlig personal.

Tack Hilduring
Omdömet skrevs 5 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig personal.
Jag beställde gorgonzola på min pizza o fick getost, då jag inte är någon stor älskare av det så föll ju inte den pizzan mig i smaken.
Men maken var mycket nöjd med sin pizza.

Tack KicksLelle
Omdömet skrevs 31 augusti 2017 från mobil enhet

God mat, trevlig personal. Rekommenderas!
Väldigt trevlig uteservering och förvånansvärt stort på insidan!

Tack Marika P
Omdömet skrevs 19 augusti 2017

Åt pizza ett par gånger på denna restaurang under vår semestervecka. Restaurangen var belägen på det s k restaurantorget i Bahia Feliz. De hade goda pizzor och personalen var mycket trevlig.

Tack S_derhamnFrans

Resenärer som tittade på Pizza Restaurant La Plaza tittade också på

Maspalomas, Gran Canaria

Besökt Pizza Restaurant La Plaza? Berätta vad du tyckte!