“Med familjen i Bahia Feliz”

Bahia Feliz Gran Canaria
Rankad som nr 9 av 14 Restauranger i Bahia Feliz
Omdömet skrevs 12 juli 2017 från mobil enhet

Ett mycket mysigt ställe ifall man vill ha en kort resa från flygplatsen. Vi bodde på Playa Feliz som var helt OK. Stället är lugnt och ligger lite avsides från dom större ställena. Vill man bort på kvällarna så finns det bra busskommunikationer strax utanför hotellen. I Bahia Feliz så finns det även ett litet torg med restauranger och en del butiker. Men detta ställe går du igenom på 5-10 minuter.Plus för detta ställe kort resa från flygplatsen. Minus finns inte mycket att göra på kvällarna.

Tack Bjorn K

Omdömet skrevs 15 februari 2017

Min fru och jag åkte med vår dotters familj och ett barnbarn. Det bästa hotellet ur den synpunkten . Frukostbuffén helt otrolig även för vårt barnbarn(4 år) han kunde plocka själv det han ville äta till frukost och vi andra plockade på de olika stationerna med ett rikt utbud av färska o fräscha varor.

Tack Berne H
Omdömet skrevs 31 oktober 2016 från mobil enhet

Trevlig och avslappnad atmosfär, inga påflugna säljare. Mysiga caféer och småaffärer. Perfekt även för barnfamiljer

Tack 20 161 028
Omdömet skrevs 18 oktober 2016 från mobil enhet

På tok för mycket folk på för liten yta. Många vid liten pool där det var tillåtet med flyleksaker i båda poolerna vilket gjorde att man hela tiden fick en luftmadrass i huvudet medan man försöker lära sina barn simma.
Hyfs och etikett hos engelsmän är ju som den är, alla solstolar bokade med handdukar redan 7-8 på morgonen. Varierande kvalitet på personalen. Vissa supertrevliga, medan andra inte ens kunde ordet toalett (jo det är sant!)
När vi åt på den mindre restaurangen första gången kom vi halv nio (de stänger nio) och blev då tillsagda att vi var sena.
Gången efter kom vi kl kvart över åtta. Prick kl nio ryckte de dukarna under våra efterrätter och irish coffes.
Väldigt otrevligt.
När vi bokade resan var det för bamse och att man i Bamseklubben skulle få träffa alla in bamsefamiljen (detta enligt reklamfilmen på hemsidan)?men när vi kom fick vi träffa en engelsk snubbe istället.
Bamse var framme på bamse meet and greet kl 18 och kramade (inget disco eller så) och ibland vid poolen (en poolshow som dessutom uteblev två av sju dagar)
I all inclusive ingår poolhanddukar, men man får bara byta på vissa utsatta tider, en av dagarna på avresedagen.
Det ingår även en middag på alacarte restaurang, men det var fullbokat (minst) fem dagar i förväg.
Och stängt på söndagar.
Nej, rekommenderar ingen att åka hit. Fina hotellrum, men annars no no

1  Tack Sara H
Omdömet skrevs 19 augusti 2016 från mobil enhet

Bästa hotellet jag varit på god mat rent och fint bra under hållning på kvällar mycket trevlig personal bra pooler perfekt för barn familjer

Tack Nils Jan Olaf K

Resenärer som tittade på Bahia Feliz Gran Canaria tittade också på

Bahia Feliz, Gran Canaria

Besökt Bahia Feliz Gran Canaria? Berätta vad du tyckte!