“Huset för drömsemester”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

6 omdömen
4 omdömen om hotell
“Huset för drömsemester”
Omdömet skrevs 12 juni 2019 för en vistelse i juni 2019

Hade en toppen semester i detta hus, vi familj på två vuxna, barn 6 månader och vår 4 åring ihop med min brors familj med två tonåringar (12/13 år) Allt var toppen under vår vistelse 10 dagar. Sola, bada grilla i trädgården. Äta frukost på den lilla terassen eller ta kvällens första drink där! Underbart! Ping-Pong i källaren var kul för oss! Hyrde bil för att ta oss runt. Älskade den lilla bukte sant pere i närheten. Shopping på FAN i närheten av Palma. Toppen service med uthyrare som kom på en gång det var något. Kan upplevas att köket skulle behöva fylla på lite bra redskap (stekpannor , kastruller) annars helt fantastiskt! Underbart hus!

Datum för vistelsen: juni 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Connector ...
1 omdöme
Omdömet skrevs 10 augusti 2017 för en vistelse i juni 2017

Datum för vistelsen: juni 2017
Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 11 2018
Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our company to other travelers. I am sure that all our staff enjoyed attending to your needs as much as you enjoyed your stay. Beware!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera