“Supermysigt familjärt ställe”

Rankad som nr 3 av 23 Restauranger i Cala Major
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Supertrevlig personal. Ett familjeägt ställe med otroligt goda pizzor, sallader och bra avslappnad miljö. Trots barnvagn och barn som inte ville sitta still var personalen väldigt tillmötesgående. Bra priser. Riktigt bra kaffe också. Ett ställe som klart sticker ut från mängden utan att vara för strikt och fint, bara avslappnad och skön miljö. Kommer få dit igen.

Tack josefduvenfelt

Omdömet skrevs 5 december 2017

Hovmästaren, ägaren, blandar cocktails och serverar samtidigt som han sjunger med i musiken. Enkelt men man blir glad på detta stället. Brukar ta en pizza men det finns annat gott också. Inte speciellt stor lokal med liten uteservering. Favorit i Cala Major precis utanför Nixe Palace.

Tack bostefanj
Omdömet skrevs 11 november 2017 från mobil enhet

Beställde 2 pizzor här och dom var riktigt goda. Till skillnad från en recensent tidigare som tyckte att pizzabotten var tunn, så tycker jag att dom var riktig bra. Beställde en nachos tallrik till förrätt och den var tur man bara tog en för den var maffig.

Tack P_Richard82
Omdömet skrevs 7 oktober 2017

Ett pappersark med fyllning på, inget att rekommendera. Lär er göra en Napolitansk pizzadeg är rekommendationen. Musiken behöver inte överrösta trafiken heller.

Tack forsfjall
Omdömet skrevs 27 september 2017 från mobil enhet

Denna restaurang serverade jättegoda tapas. Fräsch mat till bra priser. Vi besöker gärna den igen när vi kommer till Cala Mayor.

Tack Berit J

Resenärer som tittade på Cyrano Resto Bar tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt Cyrano Resto Bar? Berätta vad du tyckte!