7 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-01-27
Boka nu, betala på plats
Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 22-01-27
Agoda.com
Kostnadsfri avbokning till den 22-01-25
Expedia.com206 US$
travelup.com214 US$
Omdömet skrevs 7 september 2020 från mobil enhet

Mycket fint rum på 8:e våningen med uppgradering till sjöutsikt. Tyvärr var balkongen som en bunker. Mysigt dock med att höra havsbrisen. Mycket bra service i reception och på restaurang. Åt en dyr lunch nedanför poolbaren där båda våra rätter var på tok för översaltade. Vi valde att äta utanför hotellet efter detta.
Ok beach.

Datum för vistelsen: september 2020
1  Tack UlrikaK_11
Diego Amorós Adolph, Dueño på Hotel Nixe Palace, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2020

Kära gäst,
Tack så mycket för att du valde Nixe Palace för din semester på Mallorca och för din tid och ansträngning att dela din feedback som är mycket värdefull för oss. Vi beklagar att vi kände oss korta i vår huvudrestaurang. Vi vill att du ger oss ytterligare en möjlighet eftersom restaurangen är mycket känd för sina paellor och skaldjursrätter. Jag kan försäkra dig om att vi kommer att göra vårt bästa för att ge dig den fantastiska hotellupplevelsen som så många av våra gäster har blivit så förtjusta i.
Vänliga hälsningar,
Nina - Gästservice

Omdömet skrevs 26 maj 2019 från mobil enhet

Hotellet har 5 stjärnor men lever inte riktigt upp till det, mycket personal som gör allt för att ha hög service, frukosten saknar ingenting men den kostar 40Euro, vilket inte är rimligt. Utsikten är kanon, dock kan man störas av folk på terasserna om man vill sova på kvällen.

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack torbj_rnl525
Diego A, Director de Recepción på Hotel Nixe Palace, svarade på det här omdömetSvarade 29 maj 2019

Kära gäst,

Tack för att du valde Nixe Palace under din senaste vistelse på Mallorca och för att ta några minuter att berätta om din upplevelse.

Vi beklagar att trots det perfekta läget och alliansens ansträngning på hotellet lämnade du med intrycket att vi inte lever upp till dina förväntningar. Som ni nämner tror vi att vår frukostbuffé har nästan allt som någon gillar att äta till frukost. Jag måste påpeka att priset på 40 € är för två personer, vad vi inte anser överdrivet på grund av sorten och kvaliteten på den. Vi ber om ursäkta om störningar som kommer från terrassen stör din vila om vi hade vetat att vi skulle ha varit mer än glada att fördela dig i ett annat rum eller göra allt för att undvika sådana störningar.

Vi står kvar till ditt förfogande om du vill kontakta oss när som helst i orderadressen här och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka i framtiden.

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 28 oktober 2018 från mobil enhet

Hotellet håller hög klass
Bra frukost, SPA
Rummen är bra om man har utsikt mot havet annars bedrövligt som 2 olika hotell
Vi uppgraderade till havsutsikt med balkong detta räddade semestern

Bra service trevlig personal rent och snyggt

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack 104perb
Diego A, Director de Recepción på Hotel Nixe Palace, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2018

Kära gäst,
Tack för att du valde Nixe Palace för din senaste vistelse på Mallorca och för din tid och ansträngning att publicera din positiva feedback här.
Vi är mycket glada över att du har haft vår gästfrihet, gastronomi och vår rekommenderade havsutsiktskategori och ser fram emot att välkomna dig tillbaka inom en snar framtid.
Vi står kvar på din hjälp.
Vänliga Hälsningar,

Omdömet skrevs 6 maj 2018

Mysigt och trevligt hotell men lite väl stort kanske. Prisnivån är hög men standarden är därefter såklart. Mycket god mat i restaurangen. Personalen är mycket serviceminded och trevliga. Läget är helt underbart med denna fantastiska havsutsikt.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Portusvensken
Diego A, Director de Recepción på Hotel Nixe Palace, svarade på det här omdömetSvarade 14 maj 2018

Kära gäst.

Tack för att du valde Nixe Palce under din senaste vistelse på Mallorca och för att dela dina intryck med de andra användarna av detta Tripadvisor-forum.

Vi är glada att veta att du har haft en trevlig vistelse och att både anläggningarna och platsen har hjälpt dig att njuta av hotellet och staden. För ditt nästa besök hoppas vi ha vår A Popa restaurang öppen, vänd mot havet och med en ny meny med färsk fisk och medelhavsmat. Jag är säker på att om du gillade maten på hotellet kommer du att älska att njuta av vår restaurang på ett spektakulärt läge.

Vi hoppas att ta emot dig igen snart på Nixe Palace.

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Ett kanonställe på alla sätt. Bra bemötande och trevlig och hjälpsam personal. Bra läge utsikt vid vattnet. Det verkar alltid vara sol när man besöker platsen. Det finns mycket att säga om hotellet och det är bara positivt.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack 260bengtk
Diego A, Director de Recepción på Hotel Nixe Palace, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2017

Kära kund.

Tack för att du förtroende Nixe Palace under din senaste vistelse på Mallorca.
Vi uppskattar också dina vänliga kommentarer om tjänsten och personalen. Vi är glada över att ni njöt av din vistelse och njuter av den fantastiska utsikten från de soliga terrasserna på Nixe Palace.

Vi hoppas att vi ses snart igen och kan ge dig ett varmt välkomnande och hjälpa dig med allt du behöver för att ha en annan trevlig vistelse.

Uppmärksamt: