“Ett otroligt trevligt värdpar, god mat och mysig atomsfär”

The Crow's Nest Restaurant Mallorca
Rankad som nr 1 av 17 Restauranger i Cala Major

Mycket trevliga ägare med god service.
Prawns rätten var fantastiskt god och Piri piri chicken var serverad med kycklinglår så andra gången vi var där så bad vi om att få en kyckling filé istället vilket var ännu godare. Mysig enkel atomsfär. God cava Sangria. Bra att boka bord innan.

Datum för besöket: september 2020
Tack marita609

Omdömet skrevs 11 september 2020 från mobil enhet

Från att vi steg in så mötes vi av en värme och service man sällan möter, paret som driver restauranger va fantastiska!
Maten va också super, smakrik och vällagad!
Vi kommer definitivt gå tillbaka, nya favorit stället

Datum för besöket: september 2020
Tack Carolinegesson
Omdömet skrevs 14 september 2019 från mobil enhet

Jättebra mat och fantastisk personal. Bra rätter från Sydafrika. In Cala Major if you want the best, go to Cyrano or Crow’s Nest

Datum för besöket: september 2019
Tack magnuslofdahl
Omdömet skrevs 5 september 2019

Det här nog ,, eller det är det , bästa stället man kan få enormt god mat på , helt fantasik personal, ser verkligen till att alla trivs ,, kan nog inte ge all beröm i ord, det måste upplevas ,, så missa inte detta ställe, Kanske inte det flottaste ,, men en magisk attmofär

Datum för besöket: augusti 2019
3  Tack Reslustna
Omdömet skrevs 28 augusti 2019 från mobil enhet

En dold pärla som man gärna går förbi, men stanna till här! Fantastiskt värdpar som serverar fantastiskt god mat! Väldigt romantiskt med fin utsikt! Missa inte!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack aamd6

Resenärer som tittade på The Crow's Nest Restaurant Mallorca tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt The Crow's Nest Restaurant Mallorca? Berätta vad du tyckte!