“Sydafrikansk touch med det lilla extra”

The Crow's Nest Mallorca
Boka med
The Crow's Nest Mallorca har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 1 av 23 Restauranger i Cala Major

Mysig restaurang med fart och fläkt uppe i nästet mitt bland hotellkomplexen. Mycket god mat med stor variation. Testa Malvapuddingen till dessert. Sååå gott.

Tack ElisabethL1121

Toppen ställe hos Dave & Estelle från Sydafrika. Många olika rätter att välja på och riktigt bra service och bemötande.
Bra priser med svenska mått mätt. Populärt så man bör boka innan på kvällsbesök iaf.

Tack HenrikA624

God mat med omväxlande meny, havsutsikt, generöst med mycket gott vin, bra priser samt god service.
Trevlig personal som tar hand om dig utöver det vanliga.

Tack Ralf W
Omdömet skrevs 10 september 2018 från mobil enhet

God mat och trevlig personal.Generösa med vinet tack ,det gillar vi.
Vem vill betala för ett glas vin när man knappt får ett halvt glas vin på andra ställena:).Värt ett besök eller 2.

1  Tack s a
Omdömet skrevs 6 september 2018 från mobil enhet

Så väl värt de extra stegen från strandrestaurangen för lunch! Härligt fräsch sallad och god hamburgare! Mycket bra service och fin utsikt! Hade gärna kommit tillbaka och ätit middag också!

Tack maria4991

Resenärer som tittade på The Crow's Nest Mallorca tittade också på

Palma de Mallorca, Mallorca

Besökt The Crow's Nest Mallorca? Berätta vad du tyckte!