“Grymt bra och trevligt ställe”

Stacey's Yum-me Kitchen
Omdömet skrevs 8 juni 2018 från mobil enhet

Bra sushi med grymt mysigt balkongläge och supertrevlig servitris.
Vi hade inte alls för avsikt att bryta mönstret och äta annat än lokalt men ångrar oss inte.

1  Tack phillebergstrom

Omdömet skrevs 7 juni 2018 från mobil enhet

Alltså, vilken sushi o vilken utsikt Allt var mycket gott och personalen glada o rara. Utsikten från balkongen ljuvlig!

1  Tack Åsa R
Omdömet skrevs 6 juni 2018 från mobil enhet

+++++++
Himla trevligt ställe! Bra och fräsch mat och mycket serviceminded och personlig personal.

1  Tack Jonas L
Omdömet skrevs 3 juni 2018 från mobil enhet

Boka bord så du får sitta på balkongen. Väldigt gott. Personalen är väldigt trevlig. Och den lilla efterrätten de bjuder på innan betalning är lagom stor och väldigt god.

Tack Carina E
Omdömet skrevs 4 oktober 2017 från mobil enhet

Kändes lite fel att sätta sig på en asiatisk restaurang när man är i Grekland. Men det var en välkommen variation, maten var mycket bra och personalen trevlig, (även om vi fick vänta lite).

Datum för besöket: oktober 2017
1  Tack Adam D

Resenärer som tittade på Stacey's Yum-me Kitchen tittade också på

Olympos, Kárpathos

Besökt Stacey's Yum-me Kitchen? Berätta vad du tyckte!