“Grande roof garden”
Omdöme om Grande

Grande
Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Härlig middag "vid bordet flamberad" saganaki, ljuvlig kleftiko och smakrik chicken gorgonzola. Ouzo on the house. Vi kommer gärna tillbaka.

Tack GPH38

Omdömet skrevs 24 september 2017 från mobil enhet

Fick tips av en kollega som varit på Katpathos tidigare i sommar om
denna restaurang. Helt klart nöjda. Väl tilltagna portioner och maten var mycket god. Trevlig och duktig personal, bra musik osv. Hit går vi gärna igen.

Tack Mait D
Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Vacker restaurang med kanske Pigadias vackraste utsikt. Vi satt på takserveringen vid fönsterbord. Smakfull och lyxig inredning. Tyvärr levde maten inte upp till de förväntningar som skapades genom den image de byggt upp i miljön och den trevliga serveringspersonalen som gjorde sitt yttersta för att skapa trivsel.

Tack Kerkja
Omdömet skrevs 24 augusti 2017 från mobil enhet

God mat, men framförallt trevligt bemötande i en trevlig miljö! Rekommenderar att man sitter upp på deras övervåning/terrass. Vi bokade bord båda gångerna då vi ville sitta längst ut med havsutsikt. Personalen fick besökarna att verkligen trivas.

Tack Anna E
Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Maten var god. Åt pasta carbonara. Det som höjde stämningen var den trevliga och omtänksamma personalen. Tog lite lång tid innan vi fick notan men det var de fullt medvetna om och strök därför priset för desserten. Utan att vi påtalat det. Rekommenderas varmt.

Tack Lise-Lotte P

Resenärer som tittade på Grande tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Grande? Berätta vad du tyckte!