“Bra mat!!!”

Ciao Restaurant Pizza
Omdömet skrevs 4 juni 2018 från mobil enhet

Bra mat och väldigt stora portionermycket trevlig personal och även home delivery till hotellet om man vill!
Bra priser och bra läge vid hamnen nära havet!!!

Tack Anders R

Omdömet skrevs 21 maj 2018 från mobil enhet

Det var helt klart den bästa pasta och pizza resturangen i Karpathos stad. Under min vistelse på ön testade viflera andra restauranger Uno etc. Ingen visade på sådan potential när det kommer till service och mat. Smaksäkra rätter stora portioner. Och ingen som ROPAR in folk från huvudgatan. Servitören stod vid gaten med en meny på ett ställ, inget tjat. Han stod där ifall att man hade frågor. Detta var den stora andledningen till att vi valde Ciao. Och det ångrar vi inte. Om du spenderar tid på denna vackra ö se då till att besöka Ciao. ”You wont regret it”
Tim

Tack Tim_Nilsson
Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Det kan var så att man ska äta enbart pizza och pasta på denna restaurang och undvika alla andra rätter. Vi var tre personer en av oss beställde in pasta napolitana som smakade mycket bra men som serverades slafsigt upplagd i en jätteportion. Övriga personer i sällskapet valde fel restaurang eftersom vi undviker kolhydrater men det brukar funka att beställa in sallad vilket vi gjorde. En kycklingsallad och en tonfisksallad vilket visade sig vara en katastrof. Vi lämnade tillbaka i stort sett allt. Eftersom vi var på semester och inte ville förstöra stämningen för andra gäster sa vi inget. Dock hade vi kanske väntat oss någon slags reaktion från personalen på att vi lämnade tillbaka maten. Men ingen reagerade, inte ens genom att höja på ögonbrynen. Vår slutsats blir: beställ enbart pizza eller pasta på denna restaurang, annars går du ett par steg till Mesogios som vi gjorde.

Tack Kerkja
YANNIS P, Ιδιοκτήτης på Ciao Restaurant Pizza, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2018

we are very sorry if you didnt like our salads !!!! we have never had a promblem with our salads i will put photos of this salads, next time please please tell the staff if theres a promblem of anykind we will be very happy to change your dishes ! !!! we are open all year around , this is not a turist restaurant like all the rest on the island, thats why we always pay attention to our costumers and always love to please them !!!!

Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Åt pizza här första kvällen och kommer att äta här fler kvällar. Var både gott och trevlig personal. Rekommenderas!

Tack Lise-Lotte P
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Maten var ok. Priserna var bra. Men visst har man ätit bättre italiensk mat alltid. Ingen vinlista som skulle knocka en italienare precis.

Tack Michael B

Resenärer som tittade på Ciao Restaurant Pizza tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Ciao Restaurant Pizza? Berätta vad du tyckte!