“Fantastisk mat”

Maistrali Restaurant
Omdömet skrevs 3 september 2017

Bra service, de hjälpte till att ordna ett jubileum med romantisk middag vid havet. Personalen ordnade den godaste mat vi ätit på länge, Maria som samarbetspartner dekorerade så fint och lade ned mycket energi på det romantiska temat.
Kicki och Lasse.

Tack Kicki G

Omdömet skrevs 10 augusti 2017 från mobil enhet

Hyffsat god mat men riktigt dålig service!! Stressad, otrevlig och nonchalant servitör som glömmer bort att du finns. Fick vänta väldigt länge på både mat och på att få betala. Trots påminnelse. Aldrig mer!

1  Tack Mslotti_76
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Köttet var smaklöst och minst 60 % fettklumpar. Ingen vidare trevlig service. Även med Apollos 10% rabatt på priset, var det ändå dyrare än på andra restauranger med betydligt bättre service och mat.
Även andra vi pratade med på hotellet var av samma åsikt. Trist att resebolaget rekommenderade denna restaurang. Det var även i denna de höll välkomstmötet.

Tack Hogwald
Omdömet skrevs 15 juni 2017

Bra lunch restaurang som ligger precis vid starnden om man passerar det stora hotellet och går några hundra meter till. Ca 15 minuters promenad från hamnpromenaden. Fina solstolar och parasoll finns direkt nedanför restaurangen till en kostnad av 6 Euro / dag för två stolar och parasoll. God Greksalad med ett gott kallt husets vita är en perfekt lunch på stranden

Tack bewox
Omdömet skrevs 25 maj 2017 från mobil enhet

Fantastisk mat och service så vi käkade här många gånger under semestern. Ett måste om man vill ha god mat.

Tack Anders C

Resenärer som tittade på Maistrali Restaurant tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Maistrali Restaurant? Berätta vad du tyckte!