“Serviceinriktad personal”

La Corte
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 30 juni 2018 från mobil enhet

Supertrevlig personal. Stället serverar god mat och goda drinkar. Det bästa rosevinet på glas under våra 2 veckor på ön serverades här. Ett lamm som smälte i munnen åt frugan och sa att det var bästa maten på semestern. Vi återkommer nästa gång vi besöker Karpathos.

Tack Ulf E
T9301NB_, Ιδιοκτήτης på La Corte, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2018

Thank you very much for visiting us and taking the time to write a review. We will be happy to serve you again.

Omdömet skrevs 22 juni 2018 från mobil enhet

Om du vill äta grekisk mat, missa då inte detta ställe. Trevlig personal och ställe att sitta på gågatan. Vi beställde 4-5 olika förrätter samt en huvudrätt, lamm. Självklart var tzatziki och grekisk sallad en utav dem. Vi alla kan nog säga att detta var den bästa grekiska restaurangen vi hittills ätit på. Gå hit du blir inte besviken.

Tack Eva-Lena H
T9301NB_, Διευθυντής på La Corte, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2018

Omdömet skrevs 20 juni 2018 från mobil enhet

Bra service, fantastisk mat, goda drinkar och trevlig personal. Rekommenderar starkt!
PS prova baconburgaren

Tack Jonathan HB V
T9301NB_, Ιδιοκτήτης på La Corte, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2018

Thank you for your good words we will be glad to serve you again

Omdömet skrevs 16 juni 2018 från mobil enhet

Riktigt trevligt! Grym service och supergod mat, kom tillbaka flera gånger och var lika bra varje gång. Rekommenderas starkt!

Tack Rebecca S
T9301NB_, Διευθυντής på La Corte, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2018

Thank you for your support we will be glad to serve you again

Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Perfekt läge vid hamnen, att avnjuta mat och drink med utsikt över vattnet och solen som går ner bakom bergen. Underbara drinkar som gärna avnjuts frozen. Och deras mat, full av smaker! Framförallt laxen som serveras med scampi.

Tack JohannaE215
T9301NB_, Ιδιοκτήτης på La Corte, svarade på det här omdömetSvarade 27 maj 2018

Thank you for your support we will be glad to serve you again

Resenärer som tittade på La Corte tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt La Corte? Berätta vad du tyckte!