“Supertrevligt”
Omdöme om Pot Pourri

Pot Pourri
Omdömet skrevs 6 oktober 2017 från mobil enhet

Vi gick hit två kvällar i rad, hade säkert blivit fler om vi hunnit för hemresan. Naturligt trevlig personal, uppmärksamma med både stora och små. Kom ihåg namn, vad vi beställde kvällen innan. Mysig atmosfär, avslappnat och skönt.
Vi rekommenderar verkligen Mom, med personal

Tack jutohieta

Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Hit gick vi flera kvällar efter maten. Här är trevligt och avslappnad stämning. Supertrevlig och uppmärksam personal med varma leenden och goda skratt. Vi drack kaffe, vin, Aperol Spritz, prosecco med mera. Vid ett tillfälle åt vi lunch bestående sv grekisk sallad med extra god fetaost och god omelette. En av oss åt crepe med glass till efterrätt. Alla var mycket nöjda med maten.
Varje gång vi besöker Karpathos blir Pour Pourri stamställe för oss.

Tack Kerkja
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Supertrevlig restaurang med mycket serviceminded personal (bl.a. Stavros, Joanna och "Mom". Bra priser och väldigt god mat. Miljön är härlig då det är mycket folk som går förbi och det är rörelse och liv. Rekommenderas varmt.

Tack Hogwald
Omdömet skrevs 4 juli 2017 från mobil enhet

Supermysigt ställe! Bra plats vid torget i Pigadia där man kan sitta och titta på folket som går förbi. De har goda drinkar, god frukost, spelar bra musik och har genomtrevlig personal.

Tack Lotta B
Omdömet skrevs 7 juni 2017

Ett trevligt ställe vid en korsning inne i Pigadia.. Perfekt om man vill ta en kaffe efter maten eller ta en drink o bara titta på folklivet. Mycket trevlig personal.

Tack Per-Arne S

Resenärer som tittade på Pot Pourri tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Pot Pourri? Berätta vad du tyckte!