“Bästa gyros i stan”
Omdöme om Erasmia's

Erasmia's
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 14 september 2018 från mobil enhet

Mätta och belåtna. Riktigt bra gyros både som kyckling och fläsk. Trevlig och snabb personal. Stora portioner.

Datum för besöket: september 2018
Tack asaand

Omdömet skrevs 30 augusti 2018 från mobil enhet

Det var länge sedan jag åt en sådan god gyros-pita, tack . Besöker du Karpathos stad så gå till detta ställe, om du gillar gyros. Alla verkar komma hit för att äta, lokalbefolkning, turister, dom tar med sig eller sitter å äter på uteserveringen. Toppen ställe.

Tack Therese E
Omdömet skrevs 24 augusti 2018 från mobil enhet

Fantastiska gyros. Charmigt ställe! Man sitter och äter i ett backkrön. Trevlig personal, maten kommer snabbt.

Tack Åsa H
Omdömet skrevs 17 augusti 2018 från mobil enhet

Supergod gyros och Souvlakitallrik. Missa inte denna restaurang. Trevlig och serviceinriktad personal som tar hand om sina gäster på bästa sätt.

Tack Linda I
Omdömet skrevs 13 augusti 2015 från mobil enhet

Bästa stället av alla restauranger jag och sambon avverkat hitintills under våra 5 dagar i Karpathos stad och typ 10 olika ställen.

Datum för besöket: augusti 2015
Tack MarcusMFFMalaka

Resenärer som tittade på Erasmia's tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Erasmia's? Berätta vad du tyckte!