“Souvlaki i toppklass”

Kök: Steakhouse
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 4 oktober 2017 från mobil enhet

Underbara huvudrätter, en beef souvlaki rare som smälte i munnen (kan inte jämföras med klassiska souvlaki med spett) och en mör chicken el greco med många smaker i en tugga, örter, grönsaker och fetaost. Förrätterna friterad bläckfisk med passionsfrukt samt tzatziki med bröd var goda. Toaletterna behöver rustas upp.

Tack GPH38

Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Vi åt grillade räkor som varmrätt.
Smårätter som tillbehör.
Fräscht och gott.
Bra service, gott vin.
Även bra barnrestaurang med fin service för de minsta.

Tack jutohieta
Omdömet skrevs 22 september 2017 från mobil enhet

Hittade hit tack vare Tripadvisor och vi blev inte besvikna! Maten helt fantastisk, servicen top notch! Vi längtar redan till nästa år :-)

Tack KerstinT74
Omdömet skrevs 22 september 2017

För fyra år sedan åt vi på Acropolis och blev inte besvikna Nu var det en upplevelse mycket god mat, bred meny, service inriktade servitörer hela tiden med glimten i ögat och som bjuder på sig själva En matupplevelse med stor behållning

Tack RufusInger
Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Vi besökte Akropolis på inrådan av våra rumsgrannar på hotellet och det ångrade vi inte.
Personalen var glada, serviceinriktade, lyhörda och uppmärksamma.
Vi provade Chicken Akropolis och Beef Souvlaki, båda lika fantastiska.
Läget med utsikt över hamnen gjorde inte saken sämre.
Kom tidigt om du vill få ett "fönsterbord".

Tack camilla235960

Resenärer som tittade på Acropolis tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Acropolis? Berätta vad du tyckte!