“Underbar personal”

Mama Maria Restaurant
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 4 juni 2018 från mobil enhet

Maten var väldigt bra (4/5) med en kvälls utsikt och miljö som matchade (4/5)
Personalens bemötande och pratvänlighet var verkligen i top. Rolig, pratglad och intresserad i vart vi kom i från och öppnade även upp sig själv lite. Verkligen (5/5)!
Som slut betyg blir ändå (4/5)
Rekommenderar? : Ja till de som inte störs utav en rolig o pratglad chef. Dock inte att han skulle störa ett dejt tillfälle!

Tack Hannes A

1923 av 840 omdömen

Omdömet skrevs 25 maj 2018 från mobil enhet

Om ni söker en schysst restaurang i Karpathos bör ni kika förbi Mamma Maria. Suverän mat, suverän personal och grymt mysigt ställe.

/Din vän Nils

Tack Nils E
Omdömet skrevs 20 maj 2018 från mobil enhet

Trevlig serviceinriktad personal. Supergod mat som serverades med en historia om tillagningen. Flera vegetariska alternativ finns att välja på. Här äter jag gärna fler gånger

Tack frassesv
Omdömet skrevs 20 maj 2018 från mobil enhet

Maten är utsökt. Men den höga betyg får framför allt personalen! Serviceinriktad som tar sig tid för varje matgäst och gör de lilla extra för att man ska trivas. Och får ni möjligheten; pröva de friterade zucchininblommorna, de är inte alltid de finns på menyn.

Tack sarabirgersson
Omdömet skrevs 19 maj 2018 från mobil enhet

Helt fantastisk mat, trevlig och hjälpsam personal. Lamm kleftikon var mör och supergod. Likaså gyrosen.

Tack kurtsmatte

Resenärer som tittade på Mama Maria Restaurant tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Mama Maria Restaurant? Berätta vad du tyckte!