“Mums!”

Mama Maria Restaurant
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Lokala grekiska maträtter av hög kvalite. Läget är jätte fint i hamnen.
Trevlig service. Besökte resturangen fler ggr än 1!

2  Tack Lisa B

Omdömet skrevs 28 juli 2017

Det relativt höga betyget fick oss att gå dit men det visade sig att restaurangen bara var en av alla andra pommes frites-restaurangerna i hamnen förutom att maten var både lite bättre kryddad och lite dyrare. Det är en stor restaurang och det är svårt att få bra kontakt med de lite lätt hetsiga servitörerna (högsäsong) men de var trevliga och serviceminded. Den jobbiga inkastaren hetsade direkt efter besöket om 5-stjärnor på tripadvisor (promise 5 stars on tripadvisor??! *handskakning*) vilket jag har förstått lett till det höga betyget.

1  Tack Melker L
Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

En underbar middag ställe, med vänlig personal, och utmärkt mycket mat. Gott inhemskt vin och ett fantastiskt läge, rekommenderas varmt.

Tack Staffan D
Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Ganska stor och välbesökt restaurang i hamnen. Ok service, kanske lite dyrare än andra resttauranger i byn. Fisksovlaki var supergod!

Tack Nina L
Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Väldigt bra och trevlig restaurang i hamnen i pigadia. Fisk souvelaki var bland det bästa fiskspettet vi ätit. Grym service och väldigt trevlig och uppmärksamm personal

Tack Per L

Resenärer som tittade på Mama Maria Restaurant tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Mama Maria Restaurant? Berätta vad du tyckte!