“5 stjärnor”

Mamma Maria Restaurant
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Väldigt trevlig personal, bra service och god mat. Ett mysigt ställe precis vid vattnet i hamnen. Rekommenderar.

1  Tack Nathalie M
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 020)

Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Bra mat! Bra service! Första restaurangen vi besökte när vi var på karpathos. Kommer helt klart äta här igen under veckan :)

Tack Andriana B
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Bra service och bra mat. Deras saganaki var den bästa jag smakat. Mixed grill var också mycket bra och husets vin höll hög klass. Bör absolut testas om du besöker Karpathos.

Tack Stefan T
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Väldigt god mat och trevlig personal. Tipsar att starta med deras saganaki, bästa vi har testat i Grekland. Väl värt ett middagsbesök!

Tack Sandra W
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Inte billigast i Pigadia, men riktigt god mat och grym service. Överlag mycket bra smak på deras rätter, men framförallt deras Stifado föll mig i smaken! Kan rekommenderas!

Tack Leif L

Resenärer som tittade på Mamma Maria Restaurant tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Mamma Maria Restaurant? Berätta vad du tyckte!