“Fint läge”

Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 13 juli 2017

Restaurangen ligger fint vid hamnen i Pigadia. Bra lokala rätter, vi har provat flera av dem. Till exempel en tallrik för två med olika lokala smårätter såsom dolmades, fava, tzatziki korv, köttfärsbullar, bläckfisk och zucchiniplättar. Deras saganaki är god, liksom den färska fisken och kycklingsoulaki. Har besökt restaurangen tre gånger. Står folk på kö för att få äta här, så det är bra att inte komma för sent. Trevlig personal,lite stressade när folk står och väntar.

Tack Anneli A

Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Liten men mycket trevlig taverna med riktigt goda smårätter, underbara zucchinikakor! Jättetrevlig och familjär personal. Dock lite stressigt och fullt men väl värt ett besök eller två.

Tack lena503
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Toppen bra mat och ett mysigt ställe. Rekommenderas starkt under semester om man vill ha inhemskt grekisk mat!

Tack amandafelicia
Omdömet skrevs 5 juli 2017

Ägaren och personalen känns som genuina öbor. Inget onödigt säljsnack utan bra mat i genuin miljö erbjuds. Uppskattas.

Tack Kent N
Omdömet skrevs 4 juli 2017 från mobil enhet

Bästa servicen och maten på Karpathos. Vi fick det rekommenderat av en vän och maten var verkligen riktigt bra liksom servicen. Vi åt där flera kvällar. Inte att missa!

Tack susannaandersson21

Resenärer som tittade på Orea Karpathos tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Orea Karpathos? Berätta vad du tyckte!