“Ok mat, bra service”

Kök: Grekiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 24 juni 2017

Vi hade sett flera bra omdömen om Orea, vi tyckte dock inte att det var så speciellt. Kul att smaka karpathiska rätter men de finns ännu godare på andra ställen. Servicen var bra

Datum för besöket: juni 2017
Tack Anna-Karin_1973

2024 av 526 omdömen

Omdömet skrevs 25 maj 2017 från mobil enhet

Mysig och pålitlig resturang. Deras smårätter var mycket goda likaså Stefado. Svårt att hitta genuina grekiska restauranger vid hamnen men här har ni en. Värt flera besök.

Datum för besöket: maj 2017
Tack 602ellenf
Omdömet skrevs 24 september 2016 från mobil enhet

Mysig restaurang näst längst bort längs hamnen där maten serverades otroligt fort och där personalen var jätte glada och trevliga trots många besökare. Vi hade blivit rekommenderade att testa deras Pikilia vilket är en stor tallrik med många olika grekiska smårätter. Skulle verkligen rekommendera den vidare, lagt upp en bild på maten också. Jag och min sambo delade på en stor Pikilia + tzatziki och det var gott om mat till oss båda.
Extra plus för fräsch toalett också.
Smaklig måltid!

Datum för besöket: september 2016
2  Tack kristinvanero
Omdömet skrevs 26 augusti 2016

Trevlig restaurang som ligger i hamnområdet. Åt några grekiska smårätter, hade förväntat mig mer efter att ha läst recensioner på tripadvisor.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Christer99
Omdömet skrevs 15 augusti 2016 från mobil enhet

Mycket gott och supertrevlig personal! Grekiskt genuint ställe. Vi hade inga kontanter och får istället komma tillbaka imorgon betala

Datum för besöket: augusti 2016
Tack johannaa281

Resenärer som tittade på Orea Karpathos tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Orea Karpathos? Berätta vad du tyckte!