“Gemytligt ställe ”
Omdöme om Kali Kardia

Kali Kardia
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

God mat och trevlig personal. "Hemtrevligt" vi återvände flera gånger under vår vistelse. Grillen doftar väldigt gott.

Tack miixan

Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

”Our taverna has the best food in town” De lever upp till sin kaxiga skylt. Stifado var fantastisk och mycket trevligt bemötande från all personal. En mycket speciell kväll. Vi kommer tillbaka.

2  Tack Kjell Bertil H
Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang med mkt god mat. Väl värt ett besök!Vi åt där flera gånger!Trevlig personal.Känns som en traditionell grekisk taverna ska vara.

Tack Catrine L
Omdömet skrevs 4 juli 2017 från mobil enhet

Riktigt trevlig personal. Bra mat, min sambo åt en riktigt bra grillat scampi. Som vegetarian var det bra men inte bäst. Ändå väl värt ett besök! Beställ fisk från grillen

Tack susannaandersson21
Omdömet skrevs 15 augusti 2016 från mobil enhet

Väldigt trevlig restaurang med grillad genuin grekisk mat med viss fokus på fisk/skaldjur. Trevliga ägare som bjuder på lite "hemmagjord" sprit innan maten. Då restaurangen är populär gäller det att komma tidigt eller reservera innan. Hit går man gärna flera gånger.

Tack Thule01

Resenärer som tittade på Kali Kardia tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Kali Kardia? Berätta vad du tyckte!