“Väldigt goda pizzor”

Pizza Uno - Italian Restaurant
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

God mat, dricka och väldigt fin utsikt. Personalen var väldigt trevlig och hjälpsam när man frågade vad dom rekommenderar från menyn.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 616pt

Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Det är ett fräscht ställe som ligger precis vid hamnen. Service mässigt blev vi väl bemötta vilket är viktigt. Däremot var maten god men inte något märkvärdigt.

Tack Mattias V
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Trevlig restaurang i hamnen, med god italiensk mat och trevligt bemötande. Vi åt pizza och pasta, allt var riktigt gott. Kanske det bästa vi åt under semestern.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Elisabeth A
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang längs strandpromenaden. Bra personal och fin service. Stora och goda pizzor. Finns även annan mat. Om man är sugen på pizza är det hit man skall gå.

Tack Getaway738112
Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Restaurangen ligger fint vid hamnen. Blev väl bemött. Ville äta något annat än Grekisk mat så jag valde en pizza. Bra att man kan välja mellan 2 storlekar. Pizzan hade varit riktigt bra om inte tomatsåsen varit söt. Husets vin var verkligen inte ok. Det fanns pyttesmå flaskor med vin som var drickbara.
Helheten är ok

Tack 822evat

Resenärer som tittade på Pizza Uno - Italian Restaurant tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Pizza Uno - Italian Restaurant? Berätta vad du tyckte!