“Fantastiskt!”

Pizza Uno - Italian Restaurant
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 9 september 2018 från mobil enhet

Det kanske är lite ovänligt mot våra grekiska värdar, men restaurangen Pizza Uno är så fantastisk att den bara måste lyftas fram. Den lite stillsamma men ändå närvarande servicen. Den goda, smakrika och väl tilltagna maten. Och den sköna vilsamma middagsmiljön. Små kar med extra parmesan, chilli och vitlök. Dessutom är priset lägst hittills, prisvärt! Ett bättre vinsortiment, och mina lovord hade varit ännu bättre. Vi gick alla fyra härifrån den 9 september 2018 mycket nöjda. Ses igen!

Tack Mats E

Omdömet skrevs 30 augusti 2018 från mobil enhet

Stora portioner med god mat. Vi åt pizza, wraps och sallad. Allt var mycket gott. Hit går vi gärna igen.

Tack Jimmy P
Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

God pizza, gott vin. Det var fullt ute så vi satt inne men det kändes just denna kväll lite ”stökigt”, gråtande barn mm men vi hade nog bara otur, tyvärr drar det ner vårat helhetsintryck!

Tack Marie E
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Helt okej mat. Bra service. Kanske inte så rolig lokal. Maken beställde en pastarätt med champinjoner som var riktigt god.

Tack Kristina C
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Ligger nere vid vattnet. Italienskt stuk. Åt en jättegod pasta med champinjoner och grädde. Helt ok service och lokal.

Tack Claes C

Resenärer som tittade på Pizza Uno - Italian Restaurant tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Pizza Uno - Italian Restaurant? Berätta vad du tyckte!