“Super bra mat & service!”

Pizza Uno - Italian Restaurant
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 15 juni 2018 från mobil enhet

Jättegod mat, rekommenderar starkt!! Super god pasta med bra smak och inte för mycket fett och sås. Pizzorna såg även dom väldigt goda ut.

Tack johannajuhlen00

Omdömet skrevs 5 juni 2018 från mobil enhet

Har under ett par års tid besökt Uno vid flera tillfällen. Jag har inte provat en rätt jag inte varit nöjd med. Pizza, kyckling, wraps, hamburgare, ufo, allt har varit gott, fräscht o tilltalande för ögat. Att sedan perdonalen är trevlig o hjälpsam gör inte saken sämre. Rekommenderas varmt!

Tack Anna-Karin D
Omdömet skrevs 22 maj 2018 från mobil enhet

Restaurang Uno håller hög klass när det kommer till både Italiens kök men även kyckling. Under två dagar provade vi deras pizzor och kyckling rätter. Vi var väldigt nöjda. Portionerna är lagom för en middag och upplägget är okej. Bra service ingen som tjatar utanför etc. Maten kommer snabbt och det är inga problem om man vill ändra innehållet i sin rätt.
Rekommenderar denna resturang.
Tim

Tack Tim_Nilsson
Omdömet skrevs 21 augusti 2017

Detta var en mycket bra "pizzeria". Goda pizzor med mycket innehåll och fräscha råvaror. Vi provade enbart pizza så kan alltså bara bedöma utifrån den. Man kan välja på small och large, en small räcker gott och väl för en normalvuxen. Orkar man inte får man en doggybag. Ett stort minus för vår del var att det tog nästan tjugo minuter att få notan och då sa vi ändå till tre ggr.

Tack Torasp
Omdömet skrevs 15 augusti 2017 från mobil enhet

God mat, vi beställde pizza och club sandwich, orimligt mycket pommes till sandwichen. God mat men som sagt en vanlig pizza och en vanlig macka. Trevliga i personalen, av någon anledning serverar de kallt rödvin här i Grekland, och detta var inget undantag.

Tack Johanna L

Resenärer som tittade på Pizza Uno - Italian Restaurant tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Pizza Uno - Italian Restaurant? Berätta vad du tyckte!