“Bra pizza”

Uno Pizzeria
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs augusti 21 2017

Detta var en mycket bra "pizzeria". Goda pizzor med mycket innehåll och fräscha råvaror. Vi provade enbart pizza så kan alltså bara bedöma utifrån den. Man kan välja på small och large, en small räcker gott och väl för en normalvuxen. Orkar man inte får man en doggybag. Ett stort minus för vår del var att det tog nästan tjugo minuter att få notan och då sa vi ändå till tre ggr.

Tack Torasp

Omdömet skrevs augusti 15 2017 från mobil enhet

God mat, vi beställde pizza och club sandwich, orimligt mycket pommes till sandwichen. God mat men som sagt en vanlig pizza och en vanlig macka. Trevliga i personalen, av någon anledning serverar de kallt rödvin här i Grekland, och detta var inget undantag.

Tack Johanna L
Omdömet skrevs juli 26 2017 från mobil enhet

Jo då, vi blev mätta här. Mycket mat på tallrikarna. Lite överskattat dock utifrån recensionerna. Långt ifrån toppklass när det gäller pasta.

Tack Michael B
Omdömet skrevs juni 10 2017

Mycket goda stenugnsbakade pizzor och rikligt med ingridienser. Botten lite tjockare och liten pizza räcker om man inte är rejält hungrig. Bra service och trevlig personal

Tack bewox
Omdömet skrevs maj 20 2017

Pizza som är väldigt god. Det räcker att ta en small, det är som en vanlig pizza i Sverige. Bra service.

Tack miamarias

Resenärer som tittade på Uno Pizzeria tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Uno Pizzeria? Berätta vad du tyckte!