“Trevlig restaurang med grekisk musik”

Pelagos Live Music Restaurant
Omdömet skrevs 18 augusti 2017

Trevligt bemötande och bra service. Vi kom 8 pers och fick snabb bord och snabb service trots att det var grekisk högtid men många grekiska gäster, stora sällskap. God grekisk mat.
Härlig grekisk musik lyfter stämningen, verkligen trevlig ställe att gå till.

Tack Hans K

Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Ok restaurang som det ofta var fullt i. Musiken var trevlig till maten. Vi fick maten i fel ordning samt att de glömde bort två rätter. Kanske vårt fel. Trevlig personal.

Tack Michael B
Omdömet skrevs 21 juni 2017

Det var så bra att det blev 2 besök under vår semestervecka.
Mycket bra musik, särskilt bouzouki spelaren var fantastisk!
Vid vårt andra besök så var det många Greker och en härlig stämning, en del dansade till om med ut på gatan.
Vi var också mycket nöjda med maten, kan särskilt rekommendera den traditionella kycklingen, den var bland den bästa ugnstillagade kycklingen jag ätit.
Min man uppskattade särskilt deras Kleftiko, som var något utöver det vanliga och han har ätit den rätten på många Greklandssemestrar.

Tack Rosa16
Omdömet skrevs 30 maj 2017

Trevlig restaurant i utkanten av Pigadia. Gillar man grekisk livemusik så kan det här vara ett bra alternativ. Ja...maten. Åt en kycklingsovlaki som var väldigt torr. Min fru åt en spagetti carbonara som smakade väldigt bra. Sammantaget så är det en trevlig restaurang med bra service o trevlig personal

Tack Per-Arne S
Omdömet skrevs 30 september 2016

Första kvällen vi skulle dit, fick vi vända i dörren, för vi hade inte bokat bord, och det såg verkligen fullt ut, vi kom ganska sent. Nästa dag var vi där tidigt, vid 18, och bokade. När vi satt inne, fanns det många lediga bord, men ändå fick många gäster köa länge, de släpptes inte in. Ett sällskap kom genom den högra dörren, hittade själva ett tomt bord och började sätta sig. Personalen sa till dem att gå ut och vänta. Efter ca 10 min släpptes de in, just till det bordet. De verkar vilja skapa en bild av 'ständigt fullsatt' fast det inte är det. Håller med om att maten är lite si och så. Jag beställde bara en förrätt; spenatpajen som någon annan också skrev om. Den var mycket torr, de hårda kanterna gick inte att skära med kniv, man fick äta dem med händerna. Spenaten smaklös. Maken åt en förrätt med lokala små miniräkor som man äter med skal på. De var friterade, mycket olja följde med på tallriken. Goda, men absolut inget tillbehör, endast en liten hög med småräkor. Bröd följde med.
Men tack vare livemusiken, traditionell grekisk bouzoukimusik, var besöket ändå trivsamt. Vi njöt av den, inte maten.

Tack Ritva L

Resenärer som tittade på Pelagos Live Music Restaurant tittade också på

Kárpathos, Dodekanesos

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Pelagos Live Music Restaurant? Berätta vad du tyckte!