Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 1 augusti 2021 från mobil enhet

Tredje gången vi är på Parasol och vi blev inte besvikna denna gången heller. Rummen är rena lika så poolområdet.
Personalen är alltid trevliga, hjälpsamma och maten är god.
Ligger ca 100m till stranden och ca 700m Pigadia.
Vi kommer tillbaka.

2  Tack Stefan B
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Hotellet ligger nära staden och stranden. Frukosten saknar riktigt kaffe och juicen är koncentrat och innehållet i buffén är väldigt ovarierat. Poolen stänger tidigt innan solen gått ner. För att inneha fyra stjärnor saknar detta hotellet en hel del- kackerlackorna på terassen är besvärande, rostiga skruvar till fönster och avsaknad av ett handtag till duschslangen, det finns inte någon middag på hotellet att räkna med, poolen har ett som till synes ser ut som en hemmabyggd fontän, badrummet saknar eluttag. Listan kan göras lång. Helhetsintrycket är att hotellet saknar stil och finess.

Personalen var oftast trevlig och gjorde det som ingår i deras jobb, men inget mer.

Städpersonalen gjorde ett fint jobb, rummet var städat varje dag.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Climber43118294476
Omdömet skrevs 3 juli 2021

Covidanpassat med handsprit på alla bord och personalen bör munskydd. Fick instruktion första frukosten , handskar, handsprit o munskydd vid frukostbuffén. Mycket bra!

Väldigt bra utbud på frukosten, välsmakande och varierande.
Moderna, fräscha och rena rum. Vi bor på markplan i rum 106 vid poolen. Sköna sängar , bra Wi-Fi o AC.

Hjälpsam personal.

Liten fin pool och sköna solsängar vid poolen.
Stranden bara över gatan och gångavstånd till stan. Restauranger o supermarkets utanför hotellet. Ett större supermarket ca 500 m.

1  Tack lovam83
Omdömet skrevs 3 juli 2021 från mobil enhet

Rent, fräscht och snyggt! Sängen lika skön som hemma! Vi har bott här snart en vecka, i rum 106 i markplan och utsikt mot poolen. Skönt att bara kunna kliva över o ta ett dopp. Superbra frukost med bra variationer.
Sköna solstolar vid poolen. Nära att gå ned o bada/sola vid stranden. 500 m till stan med shopping och ytterligare utbud av restauranger. Bra restauranger även nära hotellet exvis Thalassa. Lokalbussen tex till Ampoori beach går ca 500 m från hotellet. Vi hyrde moppe en dag och åkte till bla Alesso beach.
Trevlig o hjälpsam personal.

Tack Boppilova
Omdömet skrevs 31 augusti 2019 från mobil enhet

Som rubriken säger är det helt klart 5 i total poäng med tanke på utbudet!
Vi bodde i någon form av suite med halv pension.
Det som höjer detta hotell är den allmänna renligheten, lugnet ,priset ,servicen och smidigheten.
En personal som vill göra det lilla extra för sina gäster. Under vistelsen fick min flickvän en ögonskada och personalen var direkt framme och ville hjälpa . Hotellchefen(?) ringde och skickade t.o.m. bilder till sin ögonläkare för att se hur vi skulle behandla det.

Enda negativa med hotellet var att det var vad jag skulle kalla ett ”pay to win” hotell. Dryck ingick inte till förbetalda måltider , ingen access till gym utan betalning och betalande gäster hade tillgång till större matutbud.
Extra tillägg gick dock att sätta på nota för att betala vid veckans slut men fortfarande en besvikelse...

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack Ludwig D