Priceline
Omdömet skrevs 3 juli 2021

Covidanpassat med handsprit på alla bord och personalen bör munskydd. Fick instruktion första frukosten , handskar, handsprit o munskydd vid frukostbuffén. Mycket bra!

Väldigt bra utbud på frukosten, välsmakande och varierande.
Moderna, fräscha och rena rum. Vi bor på markplan i rum 106 vid poolen. Sköna sängar , bra Wi-Fi o AC.

Hjälpsam personal.

Liten fin pool och sköna solsängar vid poolen.
Stranden bara över gatan och gångavstånd till stan. Restauranger o supermarkets utanför hotellet. Ett större supermarket ca 500 m.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack lovam83
Omdömet skrevs 3 juli 2021 från mobil enhet

Rent, fräscht och snyggt! Sängen lika skön som hemma! Vi har bott här snart en vecka, i rum 106 i markplan och utsikt mot poolen. Skönt att bara kunna kliva över o ta ett dopp. Superbra frukost med bra variationer.
Sköna solstolar vid poolen. Nära att gå ned o bada/sola vid stranden. 500 m till stan med shopping och ytterligare utbud av restauranger. Bra restauranger även nära hotellet exvis Thalassa. Lokalbussen tex till Ampoori beach går ca 500 m från hotellet. Vi hyrde moppe en dag och åkte till bla Alesso beach.
Trevlig o hjälpsam personal.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Boppilova
Omdömet skrevs 31 augusti 2019 från mobil enhet

Som rubriken säger är det helt klart 5 i total poäng med tanke på utbudet!
Vi bodde i någon form av suite med halv pension.
Det som höjer detta hotell är den allmänna renligheten, lugnet ,priset ,servicen och smidigheten.
En personal som vill göra det lilla extra för sina gäster. Under vistelsen fick min flickvän en ögonskada och personalen var direkt framme och ville hjälpa . Hotellchefen(?) ringde och skickade t.o.m. bilder till sin ögonläkare för att se hur vi skulle behandla det.

Enda negativa med hotellet var att det var vad jag skulle kalla ett ”pay to win” hotell. Dryck ingick inte till förbetalda måltider , ingen access till gym utan betalning och betalande gäster hade tillgång till större matutbud.
Extra tillägg gick dock att sätta på nota för att betala vid veckans slut men fortfarande en besvikelse...

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack Ludwig D
Omdömet skrevs 20 juli 2019 från mobil enhet

Fint hotell och trivsamt.
Frukosten tycker inte jag var bra med tanke på hotellets antal stjärnor - muslin smakade gammalt och variationen var inte stor - inte svårt att göra en lite mer lyxig frukost på ett enkelt sätt.
AC i hotellet lät mycket.
Hotellet hade annars bra läge och personalen var trevliga.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Sara T
Omdömet skrevs 31 maj 2019

Ett mycket trevligt hotell! Personalen är mycket hjälpsam och trevliga!! Maten är riktigt bra så jag kan varmt rekommendera halvpension. Man får välja tre rätters från en meny med flera olika alternativ!

Tyvärr höll de på med att bygga strax utanför, under vår vistelse vilket man stördes av på morgonen. Bilvägen utanför kan vara störande beroende på vilket rum man får men lugnar ner sig på kvällen. Lagom gångavstånd till den mysiga staden och nära stranden. Bra bussförbindelser med lokala bussar till de finare stränderna!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Marielle777
parasolkarpathos, Διευθυντής på Parasol Luxury Hotel & Suites, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2019

Dear Marielle777,

Thank you for taking the time to give us your feedback regarding your recent stay at Parasol Hotel & Suites.

We are very pleased that you enjoyed your stay and you were satisfied with the food in the restaurant. We do understand that the construction next door could have been disturbing to you, especially the morning hours. We are taking very serious actions to minimize the disturbance and the noise at the moment.

We hope to see you again in the near future,
Panagiotis Stamas