Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 30 maj 2019 från mobil enhet

Rent och fräscht hotel. Bra frukost. Litet poolområde om man ser till antalet rum. Mycket ljud från gatan vid poolområdet och balkongen.
Det som drar ner betyget väsentligt är att vi bokade en "juniorsvit" och enl. hemsidan skall dessa ligga på översta våningen mot havet. Vi fick rum på första våningen utan någon utsikt. Påtalade detta och fick ingen vidare bra respons.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Klas-1986
parasolkarpathos, General Manager på Parasol Luxury Hotel & Suites, svarade på det här omdömetSvarade 30 maj 2019

Dear Hejjajejja,

Thank you for taking the time to share your feedback about your experience in Parasol Hotel.

We are very glad to hear that you were satisfied with the cleanliness of the room and that you fully enjoyed your breakfast at the hotel.

Going forward, we are sorry that you were not satisfied with the view from your room.

Since Tripadvisor is anonymous, please contact me directly at reservations@parasolkarpathos.gr in order to gather more information about your stay.

King regards,
Panagiotis Stamas

Omdömet skrevs 29 maj 2019 från mobil enhet

Mycket fräscht och nytt hotell med fina rum och välstädat. Vi hade juniorsvit med utsikt mot poolen. Hotellet har inte bästa läget nära havet och ligger bredvid en mycket trafikerad väg. God mat i restaurangen. Frukosten är liten men god. Dock är den varma maten kall då de inte har uppvärmning. Fint poolområde med liten pool. Dock iskall och ej uppvärmd. Personalen korrekt och bra service. Dock väldigt opersonlig. Inget hotell för barnfamiljer.

Datum för vistelsen: maj 2019
2  Tack G4430ZRandreasl

Dear G4430ZRandreasl,

Thank you for taking the time to share your experience at Parasol Hotel.

We are very glad to hear that you enjoyed your meal at our restaurant. Most importantly, that you were happy with the condition and cleanliness of the room.

I understand the temperature of the pool could be a bit lower than expected these days due to the weather not being warm enough. I regret to hear that this issue have caused an inconvenience for you.

I will definitely keep your review in mind as we look towards refresh options.

Warm Regards,
Panagiotis Stamas

Omdömet skrevs 1 januari 2019 från mobil enhet

Ett bra hotell med fräscha ytor. Tyvärr var poolen för liten med tanke på antal rum. Vi bodde högst upp med bra utsikt och stor balkong. Ett stort plus. Hotellet är barnvänligt, men det var hyfsat lugnt. Biltrafiken utan störde inte så mycket. Bra strand i närheten men det kan bli höga vågor. Själva stadskärnan upplevde vi som tråkig och ganska dött på folk. Helhetsmässigt helt okej. Men vill man ha något med mera puls så är inte Pigadia eller Karpathos rätt.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack 711petrac
Omdömet skrevs 12 december 2018 från mobil enhet

Hotellet håller bra kvalitet. Tvåtumslägenheten var stor och fräsch. För liten pool! God mat och goda drinkar. Personalen var inte lika personlig som man är van vid i Grekland. De hade svårt för att dra på smilbanden.

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack Lotta367
Omdömet skrevs 5 oktober 2018 från mobil enhet

Rent och snyggt hotell, städerskan var fantastisk. Badrummet var bra med en stor dusch som fungerade utmärkt. Sköna sängar, faktiskt de mjukaste sängar vi haft när vi varit till Grekland(det år 17:e gången). Vi hade en tvårumslägenhet på 3:e våningen, hade 2st. balkonger som vi kunde välja om vi ville ha sol eller skugga. Det enda minus jag kan tänka ut är att köksdelen var lite dåligt utrustad.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Eva W