Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline
Omdömet skrevs 29 maj 2019 från mobil enhet

Mycket fräscht och nytt hotell med fina rum och välstädat. Vi hade juniorsvit med utsikt mot poolen. Hotellet har inte bästa läget nära havet och ligger bredvid en mycket trafikerad väg. God mat i restaurangen. Frukosten är liten men god. Dock är den varma maten kall då de inte har uppvärmning. Fint poolområde med liten pool. Dock iskall och ej uppvärmd. Personalen korrekt och bra service. Dock väldigt opersonlig. Inget hotell för barnfamiljer.

Datum för vistelsen: maj 2019
2  Tack G4430ZRandreasl
parasolkarpathos, General Manager på Parasol Luxury Hotel & Suites, svarade på det här omdömetSvarade 30 maj 2019

Dear G4430ZRandreasl,

Thank you for taking the time to share your experience at Parasol Hotel.

We are very glad to hear that you enjoyed your meal at our restaurant. Most importantly, that you were happy with the condition and cleanliness of the room.

I understand the temperature of the pool could be a bit lower than expected these days due to the weather not being warm enough. I regret to hear that this issue have caused an inconvenience for you.

I will definitely keep your review in mind as we look towards refresh options.

Warm Regards,
Panagiotis Stamas

Omdömet skrevs 1 januari 2019 från mobil enhet

Ett bra hotell med fräscha ytor. Tyvärr var poolen för liten med tanke på antal rum. Vi bodde högst upp med bra utsikt och stor balkong. Ett stort plus. Hotellet är barnvänligt, men det var hyfsat lugnt. Biltrafiken utan störde inte så mycket. Bra strand i närheten men det kan bli höga vågor. Själva stadskärnan upplevde vi som tråkig och ganska dött på folk. Helhetsmässigt helt okej. Men vill man ha något med mera puls så är inte Pigadia eller Karpathos rätt.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack 711petrac
Omdömet skrevs 12 december 2018 från mobil enhet

Hotellet håller bra kvalitet. Tvåtumslägenheten var stor och fräsch. För liten pool! God mat och goda drinkar. Personalen var inte lika personlig som man är van vid i Grekland. De hade svårt för att dra på smilbanden.

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack Lotta367
Omdömet skrevs 5 oktober 2018 från mobil enhet

Rent och snyggt hotell, städerskan var fantastisk. Badrummet var bra med en stor dusch som fungerade utmärkt. Sköna sängar, faktiskt de mjukaste sängar vi haft när vi varit till Grekland(det år 17:e gången). Vi hade en tvårumslägenhet på 3:e våningen, hade 2st. balkonger som vi kunde välja om vi ville ha sol eller skugga. Det enda minus jag kan tänka ut är att köksdelen var lite dåligt utrustad.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Eva W
Omdömet skrevs 11 september 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med fräscha och moderna rum. Städning varje dag. De godaste måltiderna vi åt under vår vecka var lunch och middag på hotellet. Väldigt vänliga och hjälpsamma människor som jobbar här! Poolområdet är inte stort men vi fick plats varje dag. Det finns en liten barnpool men hotellet känns mer för vuxna. Vägen ner till stranden är alldeles vid hotellet och här är det en blandad sten- och sandstrand. Det tar ca 15 min att gå in till centrum. Super market finns i båda riktningar från hotellet och har öppet till 24. Kan varmt rekommendera Parasol hotell!

Datum för vistelsen: september 2018
Tack carroasberg1983