Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 12 december 2018 från mobil enhet

Hotellet håller bra kvalitet. Tvåtumslägenheten var stor och fräsch. För liten pool! God mat och goda drinkar. Personalen var inte lika personlig som man är van vid i Grekland. De hade svårt för att dra på smilbanden.

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack Lotta367
Omdömet skrevs 5 oktober 2018 från mobil enhet

Rent och snyggt hotell, städerskan var fantastisk. Badrummet var bra med en stor dusch som fungerade utmärkt. Sköna sängar, faktiskt de mjukaste sängar vi haft när vi varit till Grekland(det år 17:e gången). Vi hade en tvårumslägenhet på 3:e våningen, hade 2st. balkonger som vi kunde välja om vi ville ha sol eller skugga. Det enda minus jag kan tänka ut är att köksdelen var lite dåligt utrustad.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Eva W
Omdömet skrevs 11 september 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med fräscha och moderna rum. Städning varje dag. De godaste måltiderna vi åt under vår vecka var lunch och middag på hotellet. Väldigt vänliga och hjälpsamma människor som jobbar här! Poolområdet är inte stort men vi fick plats varje dag. Det finns en liten barnpool men hotellet känns mer för vuxna. Vägen ner till stranden är alldeles vid hotellet och här är det en blandad sten- och sandstrand. Det tar ca 15 min att gå in till centrum. Super market finns i båda riktningar från hotellet och har öppet till 24. Kan varmt rekommendera Parasol hotell!

Datum för vistelsen: september 2018
Tack carroasberg1983
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Ett bra hotell för resa med flera generationer. Sköna sängar, trevlig personal, god mat och fint poolområde. Gångavstånd till hav och centrum.
Ta med tvättlina och klädnypor då det ofta blåser. Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: augusti 2018
2  Tack KarinMN
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Fint hotell med hög mysfaktor, ganska litet. Bra läge med fina rum. Helt okej kokvrå med det man behövde. Bra roomservice och allmänt bra klass på hotellet. Fin miljö kring poolen med få solstolar. God mat. Sammanfattningsvis ett prisvärt litet hotell med hög standard.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Tobias L