Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline
Omdömet skrevs 11 september 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell med fräscha och moderna rum. Städning varje dag. De godaste måltiderna vi åt under vår vecka var lunch och middag på hotellet. Väldigt vänliga och hjälpsamma människor som jobbar här! Poolområdet är inte stort men vi fick plats varje dag. Det finns en liten barnpool men hotellet känns mer för vuxna. Vägen ner till stranden är alldeles vid hotellet och här är det en blandad sten- och sandstrand. Det tar ca 15 min att gå in till centrum. Super market finns i båda riktningar från hotellet och har öppet till 24. Kan varmt rekommendera Parasol hotell!

Datum för vistelsen: september 2018
Tack carroasberg1983
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Ett bra hotell för resa med flera generationer. Sköna sängar, trevlig personal, god mat och fint poolområde. Gångavstånd till hav och centrum.
Ta med tvättlina och klädnypor då det ofta blåser. Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: augusti 2018
2  Tack KarinMN
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Fint hotell med hög mysfaktor, ganska litet. Bra läge med fina rum. Helt okej kokvrå med det man behövde. Bra roomservice och allmänt bra klass på hotellet. Fin miljö kring poolen med få solstolar. God mat. Sammanfattningsvis ett prisvärt litet hotell med hög standard.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Tobias L
Omdömet skrevs 18 juli 2018 från mobil enhet

Vi är helnöjda efter två veckor på ön. Hade ett rum ut mot gatan men stördes inte alls av trafiken. Mycket fräscht och bra hotell med bra och mkt hög standard. Hjälpsam och trevlig personal och läge mitt i allt man behöver var ett plus. Ett måste hyra bil för att ta sig till alla härliga stränder med Kyra Panagia i topp !

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack niklask2013
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Vi trivdes mycket bra på detta hotell som har ett utmärkt läge 2 minuter från stranden och 10 minuter från centrum. Stora fräscha rum, stor fin balkong. Sköna sängar. Mysigt poolområde där vi aldrig upplevde någon trängsel. Annorlunda upplägg på frukosten som inte var buffé utan man fick välja rätter a la carte. Smakade väldigt bra. Personalen var vänlig och tillmötesgående. Hit kan jag tänka mig att komma tillbaka.

Datum för vistelsen: juni 2018
3  Tack 862carolinat