Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline
2025 av 181 omdömen
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Fint hotell med hög mysfaktor, ganska litet. Bra läge med fina rum. Helt okej kokvrå med det man behövde. Bra roomservice och allmänt bra klass på hotellet. Fin miljö kring poolen med få solstolar. God mat. Sammanfattningsvis ett prisvärt litet hotell med hög standard.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Tobias L
Omdömet skrevs 18 juli 2018 från mobil enhet

Vi är helnöjda efter två veckor på ön. Hade ett rum ut mot gatan men stördes inte alls av trafiken. Mycket fräscht och bra hotell med bra och mkt hög standard. Hjälpsam och trevlig personal och läge mitt i allt man behöver var ett plus. Ett måste hyra bil för att ta sig till alla härliga stränder med Kyra Panagia i topp !

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack niklask2013
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Vi trivdes mycket bra på detta hotell som har ett utmärkt läge 2 minuter från stranden och 10 minuter från centrum. Stora fräscha rum, stor fin balkong. Sköna sängar. Mysigt poolområde där vi aldrig upplevde någon trängsel. Annorlunda upplägg på frukosten som inte var buffé utan man fick välja rätter a la carte. Smakade väldigt bra. Personalen var vänlig och tillmötesgående. Hit kan jag tänka mig att komma tillbaka.

Datum för vistelsen: juni 2018
3  Tack 862carolinat
Omdömet skrevs 1 juli 2018 från mobil enhet

Jag och min man bodde en vecka på Parasol i juni. Vi fick ett ganska litet rum, med köksutrustning i ett av skåpen. Men eftersom vi inte lagade mat på rummet räckte det med den kaffebryggaren som var på plats. Vi hade beställt halvpension och fick varje kväll en 3-rätters middag. Man fick välja från meny, men varje kväll fanns en ”dagens” att tillgå. Om man valde något dyrt från menyn kunde ett påslag på 5 euro tillkomma. Dricka ingick ej. Vi är mycket nöjda med servicen vid middagen.
Om man ville kunde man byta ut middagen till lunch istället.
På frukosten fick man också välja från meny. Det tyckte vi var väldigt bra. Ett glas juice och kaffe ingick.
Hotellet var fräscht. Rummet städades noggrant varje dag och städerskan jagade inte ut oss ur rummet, utan städade när vi var utom synhåll.
Jag hade läst omdömen på TripAdvisor om att man saknat sänglampa och tvättlina. Jag tog med en liten läslampa och en tvättlina som jag spände ut på balkongen.
Wi-FI fanns på rummet och var inget man betalade för. Saftey-boxen var också gratis och lätt att använda. Hotellskatten betalades vid utcheckning.
Stranden låg en gata ner. Det var väl inte världens finaste strand, men vi låg där nån dag och hade en lugn och fin dag.
Vi hyrde bil och åkte runt på ön. Det är att rekommendera, då får man uppleva de finare stränderna. Badskor är nästan ett måste vid alla stränder.

Datum för vistelsen: juni 2018
5  Tack helenl30
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Fina, moderna lägenheter med bra planlösning, vi hade två till vår familj med tre tonåringar. Litet kokskåp/minikök som funkar till enklare matlagning, dock behövs mer köksutrustning.
Poolområdet är jättefint och lugnt. Nära till havet. Lagom promenad till hamnen där vi åt middag på kvällarna.
Hotellfrukosten var vällagad och god! Först var vi fundersamma (lite besvikna kanske) till att det inte var buffé, men sedan insåg vi att det var skönt att sitta ner i lugn och ro och bli betjänad! Frukosten var nylagad och fräsch. Vi saknade inget.
Trevlig personal. Vissa mer pratsamma och sociala än andra, men alltid ett gott bemötande.

Datum för vistelsen: augusti 2017
3  Tack Egenvall