Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Omdömet skrevs 7 september 2019

Fick inte det rum vi bokat första natten, vi fick sova i en skrubb bredvid den offentliga toan. Värdinna var sur och otrevlig när vi ifrågasatte arrangemanget.
Någon hjälp av airtours fick vi inte heller. Rekommenderas inte!!

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Frubean
Omdömet skrevs 16 juni 2019

Ett hotell som vi bott på många gånger genom åren i år blev vi lite besvikna då årets bar personal inte kunde göra en cappuccino på rätt sätt vilket vi varit bortskämda med tidigare år, så vi fikade på andra ställen det här året, ett minus var också att genvägen via den torra bäcken var avstängd i år så vägen till staden blev en kilometer längre än vanligt, städningen var dock bättre och frukosten lika bra som vanligt, var också noga med att kolla att ni får det rum ni beställt lite oreda där ibland

Rumstips: så högt upp som möjligt då ljudet från baren kan bli störande.
Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Bo F
Omdömet skrevs 8 oktober 2018

Ett mindre, relativt nybyggt hotell på en höjd ovanför Pigadia-stranden. Fräscha, väldigt välstädade rum med bra balkong. Stort badrum med dusch. Hotellet har väldigt trevlig och tillmötesgående personal. Prisvärda och goda smårätter finns att köpa. Ca 15 minuters promenad till Pigadia centrum. Hyrbil till bra pris går att boka via receptionen. Poolområdet relativt litet men välstädat och trevligt. Poolhandduk på varje solstol.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack moevma
Omdömet skrevs 17 september 2018

Hotellet i sig är trevligt men tyvärr inte ägarinnan. Hon har satt i system att överboka så att någon alltid får rum som inte finns att boka eller ens visas på deras hemsida. Vi var ett sällskap på 15 personer, 7 par och en singel. Alla hade bokat dubbelrum med balkong även den som var singel. Singelpersonen fick ett rum utan balkong på ca 7 m2 med ett litet fönster i huvudhöjd. Det här var nog ett omgjort förrådsutrymme. Den s.k dubbelsängen var 140 bred eftersom att det inte gick att få in en större säng.Efter en halv veckas stridande fick singelpersonen det rum som det var bokat och betalt för.
Efter att vår singelperson hade fått ett nytt rum fylldes förrådet av två nya gäster som tvingades till samma process som vi. Aldrig mer det här hotellet. Nästa gång kan det vara du som får ”förrådet”.

Datum för vistelsen: september 2018
1  Tack affejohnson
Omdömet skrevs 7 juni 2018

En vecka i slutet av maj. Lågsäsong så inte så många gäster, mest holländare som det verkar. Trivsamt, proffsigt, allt fungerade & var fräscht. Stor frukostbuffé, men inte så mycket för veganer/vegetarianer. Lite melon, gurka/tomat & bröd. Annars fetaost, vanlig ost. De hade ej sojamjölk, men man kan köpa det på SuperMarket om man vill ha det till kaffet. Lyhört, bra med öronproppar. Inget för handikappade då det var ganska knöliga vägar in till samhället, ca 10 minuter bort. Många hemlösa katter som håller till på bakgatan till hotellet & ett gäng katter på stora vägen mot samhället. Vi köpte torrfoder & blötmat som vi strödde ut när vi passerade katterna. Många andra djurvänner gjorde likadant, fanns även doneringsbox vid Supermarket <3

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Christina O