“Kanon god mat”
Omdöme om Thalassa

Thalassa
Omdömet skrevs 4 oktober 2017

God mat, bra priser, jätte trevlig personal ocg bra service . Nytt ställe ni måste prova. Deras mos älska jag.

Tack 264lailap

1923 av 279 omdömen

Omdömet skrevs för 2 dagar sedan

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

taftar, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Thalassa, svarade på det här omdömetSvarade för 3 dagar sedan

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Resenärer som tittade på Thalassa tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Thalassa? Berätta vad du tyckte!