“Bäst”

Ratatouille Cocktail Restaurant
Omdömet skrevs 4 oktober 2017 från mobil enhet

Det här är stället som höjer nivån för staden. Här finns ambitionen och idéerna som får de andra att anstränga sig mer. Hög kvalitet på mat och en mindre aggressiv inställning till inkastning. Rekommenderas starkt om du söker en högre kvalitet på maten oavsett vad du väljer på menyn.

1  Tack Smariap

Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

En riktig höjdarmiddag, en lätt grillad tonfisk med asiatiskt ris och en laxspett med karamelliserade grönsaker. Rekommenderas varmt.

1  Tack GPH38
Omdömet skrevs 29 september 2017 från mobil enhet

Tack Dimitris för ännu en fantastiskt god middag och ditt genuint gästvänliga bemötande på din restaurang! Oxspettet var otroligt mört, smakrikt och perfekt tillagat. Våra besök på Ratatouille har mer än väl överträffat våra förväntningar. Klart bästa restaurangen vi besökt på Karpathos! /Eva o Pär

1  Tack Pär W
Omdömet skrevs 27 september 2017 från mobil enhet

Fantastiskt goda hamburgare med tillbehör och en enormt trevlig servitör. Fin miljö med utsikt över hamn och hav.

1  Tack Patcus
Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

Bästa restaurangbesöket på Karpatos!! Riktigt hög klass på maten, vällagat o avsmakat till skillnad från större delen av övriga restauranger på ön. Testade 4 olika rätter o allt höll hög standard som hade kostat ganska mkt mer i en storstad. Bra service och vin. Toppbetyg med tanke på var restaurangen ligger

1  Tack Johan O

Resenärer som tittade på Ratatouille Cocktail Restaurant tittade också på

Karpathos Town (Pigadia), Kárpathos

Besökt Ratatouille Cocktail Restaurant? Berätta vad du tyckte!