“Fantastico”

Kök: Italienskt
Bra för: Familjer med barn, Barhäng, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

När ägarinnan sätter ihop en tallrik med skinkor, ostar, bröd och melon och det landar perfekt ihop med vinet!

Tack Katarina L

Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Det bästa matstället i Nidri. Fantastisk kock med såväl spansk som italiensk bakgrund. Testa paellan (inte på menyn) och ni kommer inte att bli besvikna. Hit kommer vi igen!!!

Tack swdetravel
Omdömet skrevs 19 maj 2017 från mobil enhet

Ok...vi var där på lunchen inga övriga gäster så servicen var bra.
Tog pizza med salami som var helt ok samt musslor som kunde smakat mer, tyvärr var det flera som inte var
öppnade. Grekisk öl på fat... bra!

Tack Claes B
Omdömet skrevs 13 oktober 2016

Vi gick till dena restaurang 3 gånger när vi var på Lefkas och blev lika nöjda varje gång. Bra klass på mat och vin och normal prisnivå.

Tack Markus1910
Omdömet skrevs 1 oktober 2016 från mobil enhet

Atmosgären mysig, maten kass...
Fick vänta ca 40 min. För en halv portion med så kallad risotto, vanliga långkorniga ris med rinnig saffrans sås och några fisk bitar.

Tack Päivi P
fededery, Proprietario på Zio Fede, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2016

Tripadvisor è un arma molto pericolosa lasciata spesso in mano a persone che senza alcuna cultura gastronomica si ergono a recensori severissimi. Chi si lamenta dell'attesa di un risotto ha probabilmente sempre mangiato del riso precotto ed è questo il loro parametro di riferimento, chi non riesce a riconoscere un riso "carnaroli" che è una eccellenza italiana, denominandolo riso a grani lunghi e regolari, non è all'altezza di fare alcuna recensione. Ci sono numerosissimi locali in tutto il mondo dove la cucina è adatta a questo tipo di persone e a cui queste persone potranno fare delle ottime recensioni sugli spaghetti bolognesi precotti che sicuramente apprezzeranno tantissimo. Noi ci rivolgiamo ad un pubblico differente.

Resenärer som tittade på Zio Fede tittade också på

Besökt Zio Fede? Berätta vad du tyckte!