“Godaste pizzorna jag ätit i Sverige”
Omdöme om Hjulsjö 103

Hjulsjö 103
Rankad som nr 1 av 8 Restauranger i Hällefors
Beskrivning: Surdegsbageri med lokala kulturspannmål och långa jästider, kafferosteri med direktimport från utvalda odlingar, kafé och bistro efter säsong där egna odlingar och lokala råvaror präglar utbudet.

Vi köpte en röd och en vit pizza att dela på och tog med oss hem. Några minuter i ugnen så var de som nybakade . Godaste pizzorna jag ätit i Sverige!

Datum för besöket: april 2021
Tack 979morgane

Omdömet skrevs 3 juli 2020 från mobil enhet

Vi var här och åt lunch och fika. Till lunch en god tomatsoppa! Sen fikade vi på deras egenrostade kaffe och jättegott fikabröd. Köpte dessutom med oss en del fika och bröd hem. Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Dream72946
Omdömet skrevs 15 december 2018 från mobil enhet

Var här på sopplunch och kaffeprovning. Riktigt bra surdegsbröd och god soppa. Kaffeprovning med 6 olika sorters kaffe från olika odlare eller olika rostningar. Mycket intressant och lärorikt. Rekommenderas.

Datum för besöket: december 2018
Tack mickespinn
Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Kaffe, finfint bröd, salt och gott smör, rejäl och god mat med egenproducerade örter i gammal Bergslagsgård. Så tokigt trevligt.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Nickersson
Omdömet skrevs 26 maj 2018 från mobil enhet

Mycket hög kvalitet på allt. Kaffe importerat från småskaliga odlingar. Surdegsbröd av högsta kvalitet. Lunch, soppa med fyra sorters bröd eller smörrebröd.Kunnig och informativ personal. Vacker omgivning. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: maj 2018
Tack Bella K

Resenärer som tittade på Hjulsjö 103 tittade också på

Hällefors, Örebro län

Besökt Hjulsjö 103? Berätta vad du tyckte!