Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Priceline
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Vi har varit 3 nätter här och har bara positivt att säga om denna plats. Allt fungerade toppen ,värdfamiljen var mycket hjälpsam och vi är så nöjda. Det var rent och fräsht. Cyklar fick vi låna gratis och frukost som vi beställt kom i en liten påse. Lugn och skön miljö. Fåren gick utanför och havet var så nära.Mysug lanthandel finns precis bredvid. Högsta betyg!

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack 925monicak
Elise Ekelöf, Ägare på Ljungs Fem Rum, svarade på det här omdömetSvarade 14 juli 2020

Tack Monica! Det har varit en fröjd att ha er här. Hoppas att ni får en fortsatt härlig semester!

Omdömet skrevs 13 augusti 2019

Fräscht rum med möjlighet till att laga mat (även grill för den som vill det). Cyklar finns till låns för att ta sig ett morgondopp innan det är dags för frukost. Trevligt värdpar som hade dukat upp med nybakat bröd med smör, ost och hemmagjord rabarberkompott och annat gott.
Närhet till Visby och flygplatsen. Lugnt och skönt ställe med havet och golfbanan som granne.
Rekommenderas!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack EmmaNas
Dreamer44821832897, Ägare på Ljungs Fem Rum, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2019

Tack Emma för ditt fina omdömme! Det var väldigt mysigt att ha er som våra gäster.

Omdömet skrevs 28 augusti 2018

Lungt och skönt ställe med lagom avstånd till "resten av Gotland" eftersom det ligger mitt på ön utmed västra kusten. Ägarna är extremt serviceminded och går utöver det vanliga för att få dig att trivas och bli nöjd med din resa.
Frukosten är inte så stor, men det mest basala finns där och en del av utbudet är hembakat/hemlagat och vi saknade inget.
Rummet var helt ok, men jag hade föredragit en dubbelsäng istället för två smala enkelsängar intill varsin vägg.
I övrigt fanns det som behövdes för att tillaga den mat vi ville.
Wifi fungerade inte alls - vare sig ute eller inne.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack M2684SXmariep
Ljungsfemrum, Ägare på Ljungs Fem Rum, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2018

Tack för ditt omdöme!
(Synd att inte wi-fi fungerade för er)
Hälsar Nina

Omdömet skrevs 8 juni 2018

Vi hyrde en lite större lägenhet/rum för tre dagar och är otroligt nöjda. Rummet var fint och rent med bra köksutrustning och bekväma möbler, badrummet väldigt stort och modernt.

Värdparet är väldigt omtänksamma och trevliga och frukosten vi köpte till var mycket väl värd priset.

Det här boendet rekommenderar vi varmt, och återvänder gärna själva till igen.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Britt A

Tack för ditt omdöme!
Hälsar Nina

Omdömet skrevs 30 augusti 2017

Mysigt, modernt boende 2,5 mil från Visby. Liten studiolägenhet med pentry och eget badrum. Bra utrustat och funktionellt. Lugnt och skönt med gångavstånd till strand med lekplats och utsikt över Karlsöarna. Granne med hästar och får och stor gräsmatta perfekt för lek. Städning och lakan/handdukar ingår vilket inte är så vanligt. Frukost mot tillägg. Närmsta affär i Klintehamn, 7 km. Bra WiFi. Saknade endast lås till toalettdörren. Mycket trevliga och hjälpsamma ägare. Rekommenderas varmt om man vill ha självhushåll med hög standard.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Jenntan
Ljungsfemrum, Ägare på Ljungs Fem Rum, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2017

Tack!