Boka nu, betala på plats
Priceline125 US$
eDreams119 US$
Travelocity126 US$
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Vi åt smörrebröd och nudelsallad samt Kycklingspett till sonen. STOR besvikelse på framförallt nonchalant servitör som valt fel jobb. Maten var ingen höjdare. Kalla pommes och små portioner. Genomgående låg kvalitet på råvarorna. Kunde inte ens svara på om Biffen var från Sverige.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 992eriks
Omdömet skrevs 19 juli 2021 från mobil enhet

Bodde i familjerum en natt i äldre byggnad. Helt ok kvalite på rummet men fruktansvärt lyhört. Både ut i korridoren och mellan rummen.
Ok frukost, ok pool, trevlig poolbar. Lite ostädat och slitet intryck generellt på anläggningen. Döda flugor i fönstren hade kunnat dammsugas bort, t ex. Barnen gillade poolen. Längre än en natt hade vi inte velat stanna, det räckte för oss. Framförallt lyhördheten som drar ner betyget.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack lottal759
Omdömet skrevs 11 juli 2021

Gångavstånd till havet, cirka 5 minuter gångavstånd. Avslappnad stämning på hotellet. vi bodde i en super mysig stuga.
uppvärmd pool och en publada där dem visade fotbollsmatcher. kan inte säga mer än att vi kommer tillbaka.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack oliverk506
Omdömet skrevs 27 juni 2021 från mobil enhet

Rent och fräscht. Nära till stranden. Stämningen på hotellet var mycket trivsam. Vi åt mat på restaurangen och blev nöjda. Maten var god och personalen var trevlig. Kvällen avslutades på pub-ladan vilket var trevligt i kvällssolen. Vi kan rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack mattiase2017
Omdömet skrevs 13 juni 2021 från mobil enhet

Ett trevligt hotell som ligger väldigt nära Toftagård strand som är en fantastiskt fin sandstrand.

Hotellrummen var helt okej och personalen hjälpsamma. Det bästa med hotellet var att det var riktigt avslappnande att vistas där. Det var tyst och perfekt för en semester där man är ute efter att varva ner. Det fanns även en utomhuspool som vi använde en hel del och som var fräscht.

Det enda minuspoängen avser frukosten som var rätt begränsad sett till utbud och då främst varma rätter som vanligtvis erbjuds på hotellfrukost.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 535omids