Orbitz.com
Vio.com
Etrip
StayForLong
Omdömet skrevs 13 juni 2021 från mobil enhet

Ett trevligt hotell som ligger väldigt nära Toftagård strand som är en fantastiskt fin sandstrand.

Hotellrummen var helt okej och personalen hjälpsamma. Det bästa med hotellet var att det var riktigt avslappnande att vistas där. Det var tyst och perfekt för en semester där man är ute efter att varva ner. Det fanns även en utomhuspool som vi använde en hel del och som var fräscht.

Det enda minuspoängen avser frukosten som var rätt begränsad sett till utbud och då främst varma rätter som vanligtvis erbjuds på hotellfrukost.

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack 535omids
Omdömet skrevs 10 oktober 2020 från mobil enhet

Vi åt lunch, härliga rätter som smakade utsökt.
På temat smörrebröd åt vi alltifrån rödspätta till älgtartar. Utmärkt och personlig service. Vi fick t.o.m. låna hem en elvisp för kvällens event.
Jättehärligt ställe väl värt många besök

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack stefanonthesea
Omdömet skrevs 20 augusti 2020 från mobil enhet

Vi hade ett familjerum och det var helt okej.
Frukosten var under all kritik! Hotell frukost bestående av frallor och yoghurt. Tydligen hade dom denna frukost nu ? Skulle velat ha information om det så man kunde valt ett annat hotell, då hotell frukost bör vara lite mer lyxigt i mitt tycke.
Då det ändå inte var jätte billigt hotell.

Restaurangen på kvällstid hade väldigt seg personal, fick vänta 1 timme på notan..

Positivt var att det fanns pool på området och sandlåda med leksaker osv för barnen.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Kanelbulle90
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Jag och min sambo besökte Toftagården i 4 nätter för att njuta av Gotland och ha en härlig semester. Det är ett enklare boende men helt klart fräsch och 100% dugligt. Vi tycker att toftagården var det perfekta alternativet om ni vill bo lite utanför Visby, 10 min gång till Tofta strand/surf logiet och vacker natur. Vi tog buss nummer 10 in till Visby två gånger och det tog 20 min att komma in precis till murarna. Vi hade lite problem med vårt sovrum första natten och sa till och fick då på en gång otroligt bra service och byte av ett bättre rum plus tillbaks pengar för första natten. En helt fantastiskt service och familjär stämning på hela hotellet och restaurangen! Maten på restaurangen var jättegod och frukosten hade allt man behövde. Vi kommer definitivt komma tillbaks och det tack vare personalen och atmosfären!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Nea00
Omdömet skrevs 20 juni 2020 från mobil enhet

Supergoda smörrebröd i toppklass. Makalös råbiff, tonfisk som bara smälte i munnen och underbar sparris med forellrom.
Mycket trevlig och uppmärksam personal. Rent och fräscht.
Vi kommer absolut tillbaka!

Datum för vistelsen: juni 2020
1  Tack ilovenoodles