Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Vi hade helt ok rum men det fanns flera rum med egen uteplats som såg mysigare ut. Vi sov bara en natt, hade vi stannat längre hade jag gärna tagit ett av de andra rummen. Maten i restaurangen var väldigt dyr så vi åt på annat ställe. Dock så sa vår rumsgranne att maten håller mycket hög kvalité så för den som inte reser med budjet kan det vara värt ett besök. Frukosten var toppen på alla sätt!

Bodde här: augusti 2017
Tack Jeanette P
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Vi bokade lite sent, så vi fick nöja oss med ett litet rum där vi även trängde in vår hund. Rummet snyggt och rent. Städning varje dag. Badrummet lite slitet men ok. Sängarna lite hårda för oss med ryggproblem, men ett tips att ha med sig egen tempur resemadrass så löser man problem med sängar.
Servicen bland personal är glatt och trevligt bemötande och frukostbuffén håller god standard. Alla carte är bra men kan tycka menyn är klen med rätter eller att man inte byter ut rätter lite oftare. Bor man här 7 dagar så vill man inte äta samma mat varannan dag.
Annars lugnt och rofyllt med närhet till havet. Pool finns för dem som föredrar detta. Många olika boendetyper som passar alla.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Peter H
Omdömet skrevs 5 augusti 2017

Ett mycket trevligt anläggning nära till havet och endast 2 mil från Visby dit bussar går en gång i timmen.
Ett fantastiskt möjlighet för familjer att ha semester med flera barn och far/morföräldrar rummen ligger i små hus med uteplats möjlighet till lek för barnen. Det finns lekplats med allt och en trevlig pool. Restaurangen serverar speciell barnmeny också.
Det finns en tennisbana intill och man kan hyra racket. I ladan kan man ta sig en drink på kvällskvisten när barnen har lagt sig.

• Bodde här: juli 2017, reste ensam
Tack agnesantonia
Omdömet skrevs 17 juli 2017

Fick bo i en av de nyare stugorna, som hade bra utrustning. Allt från kök till utegrillen. Åt frukost i matsalen var dag, och det var helt ok.
En av kvällarna åt vi middag i matsalen, och servitrisen hanterade våra beställningar på ett förstklassigt sätt. Inklusive krav på vin.

Tips för att välja rum: Någon av de nyare stugorna
  • Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
Tack Braintravelxxx
Omdömet skrevs 16 maj 2017 från mobil enhet

Bodde i en lägenhet. Lägenheten var nyrenoverad och riktigt fräsch. Bra ytor för matlagning och umgänge. Skön säng. Fin altan med utemöbler. Lugn och mysig miljö som ligger avsides. Bodde här i maj så det är nog mer fart på sommaren. Bra frukost.

Bodde här: maj 2017
Tack Sugfisk