“Bra för after beach”
Omdöme om Tofta Beach Club

Tofta Beach Club
Rankad som nr 7 av 7 Restauranger i Tofta
Omdömet skrevs 18 oktober 2022 från mobil enhet

Efter cykling från Visby denna varma dag, var det skönt att slå sig ned här för att få i sig nåt törstsläckande, typ öl. Detvar skönt att hänga här ett tag.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack carlhenrikp

Omdömet skrevs 26 juli 2022 från mobil enhet

En timmes vänta på mat och kaos i servisen. Väntade en timme på maten, frågade efter maten fler gånger men fick inget svar om vad som hände i köket. Maten var ganska dålig och höll inte måtten för priset som var ca 180 kr per rätt. Inget jag skulle rekommendera till någon som vill äta en bra och trevlig lunch på sin semester.

Datum för besöket: juli 2022
Tack A6011EXvanessas
Omdömet skrevs 15 juli 2022 från mobil enhet

Slafsigt upplagt, dåliga råvaror, smakade väldigt dåligt. Kostnad för en burgare - 175 kr, ett skämt. Club sandwich i samma nivå.

Datum för besöket: juli 2022
Tack Jens L
Omdömet skrevs 19 augusti 2021

Ett sällskap om 10 personer som ville ha bord för lunch, mötte en väldigt ung man i dörren med en mycket märklig attityd. Han kändes överlägsen i sin attribut & hänvisade oss till den lokala pizzerian sedan de inte hade några lediga bord. Kommer inte besöka detta ställe igen - men vi fick oss åtminstone ett gott skratt.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack jessicasD3785YW
Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Jag tycker att det var ett hyfsat bra ställe och äta på. Men det fanns dåliga saker med där. T.e.x så var vi 16 personer som var där och skulle äta och vi beställde olika mat rätter. Jag beställde en pizza och när jag fick in den så gick den inte att äta, för den var total bränd i botten på den. Sa till personalen att så ska den inte vara och personalen tyckte att den skulle vara så bränd i botten. Fick i alla fall byta ut den och den andra pizzan var mycket bättre. Men det var ytterligare en i vårat gäng som fick en bränd pizza också, men han åt aldrig upp den och sa inget till personalen heller om det om att byta ut den.

Men jag kan inte klaga på utsikten från Restaurangen för den var helt underbar och se havet och solen

Men när vi skulle betala så fick vi inte betala var en för sig själv. En person fick betala allt så fick vi andra swicha till honom sen. Detta tyckte jag var riktigt jäkla dåligt av dom att vi inte fick betala var en för sig själv.
Så tänk på det när ni kommer att stort gäng dit och gå på dom direkt när ni bokar maten om hur ni ska betala efteråt

Datum för besöket: augusti 2021
Tack christerb25

Resenärer som tittade på Tofta Beach Club tittade också på

Besökt Tofta Beach Club? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.